برگزاری همایش ملی "نخبگان فردا" در مهر ماه جاری

دکتر آریا الستی با اشاره به برگزاری دهمین همایش ملی «نخبگان ‌فردا» در مهر ماه، افزود: باتوجه به تأکیدات رهبر معظم‌ انقلاب بر حضور فعال اجتماع نخبگانی در عرصه اقتصاد مقاومتی، رویکرد و محور اصلی این همایش، «نقش نخبگان ‌فردا در اقتصاد مقاومتی» است.

الستی، با بیان این که دهمین همایش ملی نخبگان ‌فردا در روزهای 27 و 28 مهر ماه در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این همایش نشست‌های موازی و تخصصی با حضور نخبگان و مستعدان‌ برتر و همچنین صاحب‌نظران حوزه اقتصاد با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود تا افراد ایده‌های خود را در یک فضای حرفه‌ای و در حضور صاحب‌نظران بیان کرده و به نقد بگذارند.

وی افزود: همچون سال‌های گذشته در روز دوم همایش، اجتماع نخبگانی به دیدار رهبر معظم‌ انقلاب می‌روند و در روز سوم نیز بازدیدهای تخصصی و فرهنگی طراحی شده که با کیفیت بیشتری نسبت به سال گذشته برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان با اشاره به نحوه ثبت‌نام متقاضیان، توضیح داد: از هفته آینده با ارسال پیامک و ایمیل به مستعدان ‌برتر از آنها برای حضور در این همایش دعوت می‌شود. این افراد پس از دریافت ایمیل و یا پیامک می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد ملی نخبگان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا