کاربرد نظریه‌های کارآفرینی در رشد تولید تبیین می‌شود

سلسله وبینارهای تخصصی کارآفرینی به مناسبت روز ملی کارآفرینی فردا (سه‌شنبه) به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و با حضور صاحب‌نظران و کارآفرینان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش سیناپرس به نقل از دانشگاه تهران، در بخش اول این وبینار که از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، جهانگیر یدالهی فارسی رئیس دانشکده کارآفرینی به تبیین «کارآفرینی پایدار» می‌پردازد و علی حسین رضایان رئیس دانشکده علوم و فنون نوین درباره رویکرد میان رشته‌ای به عنوان بستری برای توسعه کسب‌وکارهای نوپای دانشگاهی (کارآفرینی دانشگاهی) در ایران سخنرانی می‌کند.

در ادامه محمدرضا زالی عضو هیأت علمی دانشکده کارآفرینی، رحیم سرهنگی مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یدالهی فارسی رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با موضوع «کارآفرینی مولد و رشدگرا در دوران پسا کرونا» به تحلیل شاخص‌های کارآفرینی در سال ۱۴۰۱ می‌پردازند.

ابوالقاسم عربیون عضو هیأت علمی دانشکده کارآفرینی نیز الزام کاربست تفکر طراحی در نوزایی، دگردیسی و بلوغ اکوسیستم کارآفرینی جهانی را تبیین می‌کند و بهاره حیدری مشاور روابط بین‌الملل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به ارائه عملکرد پارک علم و فناوری می‌پردازد.

در بخش دوم سلسله وبینارهای تخصصی کارآفرینی به مناسبت روز ملی کارآفرینی که از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه آغاز می‌شود، بابک ضیا عضو هیأت علمی دانشکده کارآفرینی با موضوع «اقتصاد چرخشی و کارآفرینی پایدار»، مهران رضوانی معاون پژوهشی دانشکده کارآفرینی با عنوان نوآوری و توسعه محصولات جدید در صنعت بیمه و نادر سید امیری عضو هیأت علمی دانشکده کارآفرینی با موضوع چالش‌های کسب‌وکارهای دیجیتال در بحران‌های محیطی: بررسی راهکارهای برون‌رفت در این رویداد شرکت می‌کنند.

سخنرانی مهرداد عالی پور هریسی دانش‌آموخته دکتری کارآفرینی با عنوان سال مهارتورم و رونق تولید، هفت هشدار برای اقدام سریع مدیران ارشد تصمیم‌ساز کشور و هادی جرقویان دانشجوی دکتری کارآفرینی با موضوع کاربرد نظریه‌های کارآفرینی در رشد تولید (در شرایط تحریم) » پایان‌بخش این سلسله وبینار تخصصی است.

علاقه مندان از طریق لینک http://vroom.ut.ac.ir/karafarini۵ امکان شرکت در رویداد را دارند و برگزاری حضوری آن در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران است.

سومین کنفرانس ملی دیده‌بانی کسب‌وکار ایران در دانشگاه تهران برگزار می‌ شود

همچنین سومین کنفرانس ملی «دیده‌بانی کسب‌وکار ایران ۱۴۰۲» از روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تا چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دانشکده کارآفرینی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه تهران، دیده‌بانی ریسک‌های پیش روی کسب‌وکارها، معرفی روندهای پیش روی، دیده‌بانی محیط کسب‌وکار و دیده‌بانی توسعه اکوسیستم کارآفرینی در سال ۱۴۰۲ و دیده‌بانی نمونه‌های موفق توسعه کسب‌وکار در شرکت‌های بزرگ و کوچک و استارتاپ‌ها از اهداف این کنفرانس هستند.

محورهای ۱۰ گانه این کنفرانس شامل مدل کسب‌وکار و انواع نوآوری کسب‌وکار؛ هوش تجاری در توسعه کسب‌وکار؛ تفکر طراحی و توسعه کسب‌وکار؛ دیده‌بانی کسب‌وکار در سطح ملی؛ تحلیل‌گری کسب‌وکار؛ نقش منتورینگ، کوچینگ و مشاوره در توسعه کسب‌وکار؛ استراتژی‌های رشد استارتاپ‌ها و اسکیل آپ؛ استراتژی‌های کسب‌وکار در حوزه‌های منابع انسانی، بازاریابی، زنجیره تأمین و مالی و نوآوری؛ تصمیم‌گیری کارآفرینانه: هدف‌گرایی، امکان‌گرایی و بریکلاژ و محیط کسب‌وکار و توسعه اکوسیستم کارآفرینی و کسب‌وکار است.

علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله، به وب سایت ent.ut.ac.ir/conference۱۴۰۲ مراجعه نمایند. بر اساس اعلام سایت کنفرانس، لینک ثبت‌نام اوایل اردیبهشت ماه فعال می‌شود.

جهانگیر یدالهی فارسی رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران رئیس کنفرانس، علی داوری دبیر علمی و  احسان چیت‌ساز دبیر اجرایی کنفرانس هستند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا