نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

بیماری های عفونی، از خطرناک ترین بیماری های تهدیدکننده بشر

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر سیدجواد حاجی میراسماعیلی افزود: کنترل عفونت های بیمارستانی هم اکنون به یکی از دغدغه های اصلی مراکز درمانی تبدیل شده است.
وی به برگزاری ششمین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون اشاره کرد و گفت: این کنگره تخصصی در روزهای 7 تا 8 شهریورماه 1395 به همراه جشنواره انتخاب آثار و تحقیقات برتر حوزه کنترل عفونت با حضور استادان، دانش پژوهان و محققان در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود.
حاجی میراسماعیلی اضافه کرد: هدف این کنگره یکپارچه سازی و هماهنگی بین کلیه دستگاه ها و نهادهای مرتبط و فعال در حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون به منظور ایجاد یک عزم ملی می باشد. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: در این کنگره تازه ترین دستاوردها در زمینه های تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت واستریلیزاسیون مورد بحث و تحلیل صاحب نظران قرار خواهد گرفت.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسیر دستیابی به جایگاه برتر در میان دانشگاه های جهان اسلام و همسو با اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی و چشم انداز علمی کشور، برنامه ای منسجم و مناسب را طراحی و آغاز نموده است. 
حاجی میراسماعیلی افزود: بی شک بهره گیری از افکار و نظرات اندیشمندان و صاحب نظران علمی داخلی و خارجی نقشی موثر و بی بدیل در نیل به این مقصود ایفا می کند و این کنگره برای این دانشگاه فرصت بسی مغتنم خواهد بود.
ششمین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون در تاریخ 7 الی 8 شهریورماه 1395 در مرکز همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل