بهره مندی بیش از 200 نفر متقاضی مشاغل خرد و خانگی از آموزش کارآفرینی

به گزارش سینا پرس فارس، مدیر مرکز آموزشهای تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی شهرستان لامرد از برگزاری همایش و ارائه آموزش‌ تخصصی به 200 متقاضی مشاغل خرد و خانگی شهرستان های لامرد و مهر در ابتدای سال 1402 خبر داد.

مهدی علی پور گفت: پیرو شعار سال 1402 و لزوم توجه به مسائل اقتصادی و تولیدی، مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی لامرد با همکاری دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در راستای ارائه تسهیلات به متقاضیان مشاغل خرد و خانگی، اقدام به برگزاری همایش کارآفرینی با حضور استاد صالحی “رتبه اول کار آفرینی فرهنگی کشور و طراح و موسس سینما کارآفرینی قاصدک” در ابتدای سال 1402 کرد.

وی تصریح کرد: با پیگیری های نماینده محترم اعتباری جهت مساعدت به افرادی که قصد ایجاد و یا توسعه کسب و کار خود را داشتند جذب شد و 200 نفر از دو شهرستان لامرد و مهر در فروردین ماه سال 1402 برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

مدیر مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی لامرد به گسترش فعالیت های آموزشی کاربردی که منجر به تولید در سطح منطقه می شود اشاره کرد و افزود: نظر به تاکید مقام معظم رهبری “حفظه الله” در سال جدید تمامی فعالیت دستگاه های اجرائی باید معطوف به شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید شود و در این مورد مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی لامرد برای تحقق این شعار و افزایش و رونق کسب و کارها اعلام آمادگی می کند.

علی پور از چگونگی برگزاری همایش کارآفرینی سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به مشکلات و موانع ایجاد و توسعه کسب و کار ها در سطح منطقه آموزش و مشاوره به افرادی متقاضی ضروری بود که با استقبال بی نظیر متقاضیان همراه بود. در این همایش از راه های گسترش کسب و کار و فروش، ثبت برند و نام تجاری، رفع موانع توسعه کسب و کار و … صحبت شد.

مهدی علی پور ادامه داد: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت و توانمندی های استاد صالحی به افرادی که درخواست مشاوره خصوصی و بازدید از محل کسب وکارشان داشتند خدمات انجام شد و به بیش از 50 نفر در شهرستان های لامرد و مهر مشاوره خصوصی داده شد.

مدیر مرکز جهاد دانشگاهی لامرد خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم که در ادامه فعالیت های آموزشی با موضوع رشد تولید بتوانیم از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم و موانع گسترش تولید کارآفرینان را با همکاری دیگر دستگاه ها برطرف کنیم.

در حواشی این همایش دیدار و جلساتی با امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان لامرد و همچنین با نماینده محترم مردم شریف شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی به منظور حمایت از کارآفرینان برگزار شد.

انتهای پیام

گزارش: فتانه حق پرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا