چشم جهانیان خیره ماند؛
کشف معدن لیتیوم در همدان

استاندار همدان گفت: خداوند نعمات بیکرانی در اختیار ما گذاشته، انواع مواد معدنی در همدان وجود دارد و به تازگی معدن لیتیوم در همدان کشف شده که چشم جهانیان را خیره کرده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان همدان، با اشاره به اینکه باید از وابستگی به خوداتکایی برسیم، افزود: آنچه امروز به نام مهندسی معکوس معروف است، در کشور ما خود مهندسی کار می کند و این یک پیروزی بزرگ است که ما از آن به نام اقتصاد مقاومتی یاد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب در همه عرصه ها وابستگی داشتیم، اظهار کرد: از آن وضعیت بعد از ۴۳ سال به این مرحله رسیدیم که به عنوان قدرت بزرگ منطقه در همه ابعاد هستیم.

وی با اشاره به اینکه قدر مقام معظم رهبری را می دانیم، تصریح کرد: قطع به یقین در سده های بعدی از مقام معظم رهبری به عنوان یکی از بزرگترین و اندیشمند تربت رهبران یاد خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه استکبار و نظام سرمایه داری کوچکترین روزنه ای را پیدا کند، ضربه می زند، گفت: امروز به یاری خدا و به مدد وجود افسران توانا در حوزه های اقتصادی توانستیم توفیقات زیادی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان شدیدترین تحریم ها را وضع کرده و امروز نیز بر روی افراد تحریم اعمال کردند، افزود: گرانی و سختی وجود دارد، تمام کشورهای دنیا برای رسیدن به سطحی از توسعه سختی هایی را متحمل می شوند.

قاسمی فرزاد با اشاره به پروژه انتقال آب همدان مطرح کرد: پروژه ای که سالیان سال مانده بود، با ۱۵۰۰ میلیارد اعتبار انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم حاشیه سازی به مسیر توسعه و پیشرفت استان خدشه ای وارد کند، گفت: کسی که توان کار نداشته باشد، کنار گذاشته خواهد شد و از همه می خواهم این فضای خوبی که در استان شکل گرفته و تولید حمایت می شود را دستخوش آلودگی هایی از این دست نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا