استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و فناور در مدیریت کلانشهر شیراز

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: موضوعات و مشکلاتی در زمینه حمل‌ونقل ، ترافیک و پروژه‌های عمرانی وجود دارد که با حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور بسیاری از آن قابل رفع است.

به گزارش سینا پرس فارس، علی اکبر سلطانی دوشنبه 15 اسفند در حاشیه رویداد ریورس پیچ رهش، طی یک مصاحبه اختصاصی به خبرنگار سینا گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز عزم جدی در حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان و استفاده از توانمندی و ظرفیت آنان در پاسخ به چالش ها و معضلات شهری دارد.


سلطانی افزود، مرکز فناوری و دانش بنیان شهرداری شیراز در سال 1401 با ردیف اعتباری مناسب شروع به کار کرده و با برگزاری رویدادها، معرفی نیازها، پروژه ها، پایش مسئله ها، جمع آوری و ارائه آن ها به شرکت های دانش بنیان حوزه های مرتبط، تلاش دارد با برنامه ریزی دقیق جهت حصول نتیجه و در نهایت تبدیل دانش و ایده به محصول بومی، به منظور رفع نیازها، حمایت ویژه ای از شرکت های دانش بنیان صورت گیرد.
وی در ادامه به مسائل و موضوعاتی در زمینه حمل ‌و نقل، ترافیک و پروژه‌های عمرانی شهر اشاره کرد که با حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور بسیاری از آن قابل رفع شدن است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز در پایان به هدف گذاری در موضوعات مختلف اشاره کرد و گفت: آماده همکاری با شرکت‌هایی که بتوانند در رفع نیازهای فناورانه ما مؤثر واقع شوند، هستیم.
به گزارش سینا از فارس، رویداد ریورس پیچ و نمایشگاه رویداد رهش به منظور ارائه و رفع نیازهای فناورانه حوزه خدمات شهری و تقویت اکو سیستم کارآفرینی و دانش بنیان این حوزه با حضور نمایندگان سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف شهرداری و شرکت‌های دانش بنیان فعال شهر شیراز در سالن همایش های شهر برگزار گردید.
گزارش: فتانه حق پرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا