رویداد تا ثریا در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی هلدینگ شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج از برگزاری رویداد تا ثریا در اردبیل خبر داد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، فاضل احدی، مسئول نمایندگی هلدینگ شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج با اعلام این خبر افزود: رویداد سرمایه‌گذاری بر روی طرح های برتر فناورانه تا ثریا با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و حل نیازها و مسائل فناورانه دستگاه‌ها و کارخانجات، صنایع و بخش‌های مختلف استانی و ملی و با حضور سرمایه گذاران کشوری و استانی در ۱۶ اسفند در اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد جلوه‌ای از اقتدار علمی است و برگزاری چنین رویدادی می‌تواند موجب هم‌افزایی و معرفی دستاوردهای علمی به شرکت‌ها و سازمان‌ها در راستای رفع نیازهای آن‌ها شود.

مسئول نمایندگی هلدینگ شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج با بیان اینکه رویداد تا ثریا به رشد اقتصادی، کارآفرینی، اشتغالزایی و توسعه فناوری کمک می کند، تصریح کرد: این رویداد در دو بخش ارایه محصولات فناورانه ( Demoday ) و ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار ( Reverse Pitch ) با محوریت نیازهای فناورانه صنایع استان و در حوزه‌های اولویت‌دار برای سرمایه‌گذاران برگزار خواهد شد.

احدی گفت: تاکنون ظرفیت‌های خوبی در استان از جمله جهاد علم و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، صندوق توسعه، پارک علم و فناوری استان اردبیل، امور اقتصادی استانداری استان به میدان آمدند و اینکه این رویداد یک جریان دایمی است انتظار می‌رود نتایج مطلوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا