فعالین حوزه تجارت الکترونیک درفارس نیازمند حمایت نهادهای مرتبط با این حوزه

مدیرکل پست استان فارس در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور مسئولین نهادهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی استان در سالن اجتماعات پست مرکزی شیراز برگزار شد، خواستار حمایت مسئولین مرتبط با حوزه تجارت الکترونیک در استان از فعالین این حوزه در راستای افزایش اقتصاد خرد این استان شد.

به گزارش سینا پرس فارس، مهدی آزادی در جلسه ای که با حضور مسئولین انتظامی، راه آهن و برخی کارشناسان حوزه پست برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، گزارشی از عملکرد اداره کل پست استان فارس و تغییر ذائقه مردم در نحوه خرید کالا و مایحتاج روزانه و روی آوردن به خریدهای اینترنتی از ابتدای شروع کرونا تا به امروز ارائه نمود.
آزادی ضمن اشاره به برخی ابهامات در آیین نامه ها و دستورالعمل های مبارزه با کالای قاچاق و ارز، خواستار شفاف سازی بیشتر موارد مرتبط جهت لایه های اجرایی و متصدیان دفاتر پستی و مشتریانی که از طریق تجارت الکترونیک در حال فعالیت می باشند شد.
وی در ادامه بیان داشت: در راستای حمایت از حقوق مشتریان پست و فعالین حوزه تجارت الکترونیک، می بایست از سوی نهادهای مرتبط با این حوزه تدابیری اندیشیده شود تا هم در ارسال کالا توسط فروشگاه های اینترنتی و سایر فعالین حوزه کسب و کارهای تجاری با استفاده از شبکه پستی حمایت انجام پذیرد و هم اینکه میزان رضایتمندی مردم از خدمات دولت روز به روز رو به افزایش باشد.
در ادامه پس از جمع بندی نظرات حاضرین در جلسه، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری فارس، ضمن تاکید بر جلوگیری از خدشه دار شدن اعتبار دستگاه های دولتی، رضایتمندی مردم را به شرط عدم نقض قوانین موجود در اولویت قرار داد.
احمدی زاده در ادامه ضمن درخواست برگزاری جلسات متعدد با حوزه های مرتبط با مبارزه با کالای قاچاق در راستای ارائه خدمت به مردم، خواستار برگزاری کلاس های توجیهی برای متصدیان دفاتر قبول دولتی و پیشخوان در سطح استان فارس با حضور مسئولین مرتبط با این حوزه شد.

این جلسه با حضور مهدی آزادی مدیرکل پست استان، سیداحمد احمدی زاده دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری، ایوب زارعی مدیرکل گمرکات، سرهنگ ابراهیم یگانه رئیس پلیس امنیت اقتصادی، سرهنگ حسین امیری رئیس پلیس راه آهن، احسان یوسفی مدیرکل اموال تملیکی، احمد درویشی معاون حقوقی تعزیرات حکومتی استان فارس و مسئولین حوزه های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی استان، معاونین، مسئول حراست و امنیت پستی و تعدادی از کارشناسان اداره کل پست استان فارس در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا