بهره مندی روستاهای فارس از شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از اتصال 8 روستای فیروزآباد در قالب 730 خانوار به شبکه ملی اطلاعات با اعتبار 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات «USO» خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، حمید سلیمان پور با تبریک دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی ایران به خبرنگاران گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی شهرستان فیروزآباد در سالجاری همزمان با سایر نقاط استان صورت گرفته است و در این راستا با احداث یک سایت جدید و ارتقای چهار سایت موجود توسط اپراتورهای تلفن همراه، دسترسی 8 روستای جدید در شهرستان فیروزآباد به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه فراهم شده است.

وی روستاهای تجهیز شده را روستاهای کمیلی، خنیفقان، باوریان، زنجیران، مرادآباد، بنه خفرک، جانی آباد و مهکویه سفلی از توابع بخش میمند و جمعیت برخوردار شده از خدمات شبکه ملی اطلاعات را 2200 نفر در قالب 730 خانوار عنوان کرد.

سلیمان پور مبلغ هزینه شده برای بهره برداری از این پروژه ها را مبلغ 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات «USO» و جمعیت برخوردار شده از اینترنت پرسرعت همراه در این مناطق را 650 نفر در قالب 150 خانوار برشمرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس برنامه آتی توسعه خدمات ارتباطی در شهرستان فیروزآباد را اتصال 22 روستای فاقد ارتباط بالای 20 خانوار باقیمانده این شهرستان بیان و تصریح کرد: برای تامین دسترسی این روستاها مبلغ 72 میلیارد تومان از محل طرح «USO» مصوب شده است و به زودی تمامی روستاهای شهرستان فیروزآباد به اینترنت پرسرعت همراه مجهز می شوند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا