راه‌اندازی استودیو و نمایندگی بازارکار جهاددانشگاهی در اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با حمایت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی کشور، نمایندگی بازارکار مجهز به استودیوی تولید محتوا در استان فعال شده است.

به گزارش سیناپرس اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، 13 بهمن ماه با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: این واحد براساس درک نیاز استان به راه اندازی استودیوی تولید محتوا و ایجاد نمایندگی بازارکار با حمایت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی کشور اقدام نمود.

اوچی اردبیلی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با توجه به اهمیت اشتغال جوانان و دانش‌آموختگان، در سال‌های پایانی دهه هفتاد نسبت به راه‌اندازی رسانه‌ای تخصصی در حوزه اطلاع‌رسانی اشتغال همت گمارد و نام این اتفاق مبارک را «بازارکار» نهاد. رسانه ای که در سوم بهمن سال 1۳۷۹ آغاز به کار کرد و به دلیل ایده و مسیر سازنده و درستش به سرعت به رسانه ای تاثیرگذار در کشور بویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی مبدل گردید.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های جهاددانشگاهی حضور موثر در حوزه اشتغال و کارآفرینی به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های نظام و دولت‌ها است افزود: بعد از تلاش‌های شبانه روزی همکاران جهادگر، واحد اردبیل با مجهز شدن به استودیوی تولید محتوا و نمایندگی فعال بازار کار، جهت ارتباط رودررو و هم‌افزا با مجموعه اشتغال و کارآفرینی امکان بهره‌مندی از مزایای رسانه بازار کار در سه حوزه هفته نامه بازارکار، ماهنامه بازارکار نوین و پایگاه خبری بازارکار را فراهم نموده است.

اوچی اردبیلی وی گفت: خوشبختانه رسانه بازارکار به مرجعی مطمئن برای اخبار استخدام، اشتغال و کارآفرینی، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، توسعه استارت آپ‌ها و در یک کلام اقتصاد دانش‌بنیان تبدیل شده است.

وی از راه اندازی سایت جدید جابیران که قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جدیدی در برقراری ارتباط موثر بین کارجو و کارفرمادارد اعلام کرد: در آینده نزدیک این سامانه با قابلیت دسترسی و فعالیت استانی افتتاح می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: تعامل موثر با مدیران استانی در حوزه اشتغال و کارآفرینی، ایجاد بستر تعاملی با دستگاه‌های علمی و اجرایی استان و تلاش برای تقویت اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان از اهداف اصلی راه‌اندازی استودیو استانی تولید محتوا است.

اوچی اردبیلی فعالیت رسانه‌ای جهاددانشگاهی را در راستای اسناد بالا دستی این سازمان و ماموریت‌های محوله به این نهاد دانست و گفت: هفته‌نامه، ماهنامه و سایت بازارکار، از جمله فعالیت‌های رسانه‌ای در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین بوده و در واقع این حرکت سرآغاز جدیدی در اقدامات جهاددانشگاهی در حوزه رسانه و بازارکار استان است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده سایت بازارکار جهاددانشگاهی به نشانی www.bazarekar.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا