علاوه بر پاسخ به شبهات علمی گذر از شبهات و شهوات عملی نیز ضروری است

سرپرست پردیس های دانشگاه فرهنگیان فارس، گفت: همیشه با شبهه علمی مواجه نیستیم بلکه ممکن است شبهه عملی باشد لذا مراقب شبهات عملی هم بود تا افراد گرفتار شهوت عملی نشوند.

به گزارش سینا پرس فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، کورش زارع شیبانی درگردهمایی مشترک ائمه جمعه فرمانداران فرماندهان سپاه روسای حوزه های علمیه و مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان در شیراز، با تشریح جایگاه دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: در سالهای اخیر حداقل ۳۵ بار رهبر معظم انقلاب کلمه دانشگاه فرهنگیان را در فرمایشات خود آورده اند و این نشان از اهمیت معلم و دانشگاه فرهنگیان دارد.

وی افزود: گفتمان سازی مهمترین موضوعی است که باید به آن پرداخته شود لذا باید به سمت نذر و وقف تربیتی برویم.
زارع شیبانی تصریح کرد: در برهه ای از زمان افرادی دانشگاه فرهنگیان را از وجود دانشجو معلمان خالی کردند و امروز با بحران کمبود نیروی متخصص و حرفه ای مواجه هستیم.
وی ادامه داد: پیش بینی می شود در سال آینده با سونامی بازنشستگی در آموزش و پرورش روبه‌رو شویم و این مشکل جز با تربیت نیروی انسانی تراز میسر نیست.
سرپرست پردیس های دانشگاه فرهنگیان فارس، خاطرنشان کرد: همیشه با شبهه علمی مواجه نیستیم بلکه ممکن است شبهه عملی باشد لذا باید این گونه شبهات را پاسخ داد و نیز در عملکرد بر اساس آن مسیر علمی سیر کرد تا جوانان ما گرفتار انحراف و شهوت عملی نشوند.
وی ادامه داد: از جوانان نخبه متعهد برای ورود به دانشگاه فرهنگیان دعوت می کنم و از علما، نخبگان و حلقه های میانی اجتماع می خواهیم تا خیران را برای ساخت دانشگاه جامع فرهنگیان تشویق کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا