بخش دیالیز بیمارستان شهید قدوسی نهاوند افتتاح شد

بخش دیالیز بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با حضور قاسمی فرزاد استاندار همدان، دکتر مجذوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، احمدوند فرماندار، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه، معاونین فرماندار و بخشداران افتتاح و به بهره برداری رسید.
در این مراسم، رئیس دانشگاه علوم پزشکب با تبریک میلاد امام علی (ع) گفت: بهره برداری از بخش دیالیز بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با ۱۹ تخت افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد تخت های دیالیز شهرستان نهاوند را موجب می‌شود.
دکتر محمدمهدی مجذوبی اظهار کرد: هم اکنون به ازای ۲.۷ بیمار یک تخت دیالیز وجود دارد که یکی از بهترین شاخصهای استان را به خود اختصاص داده است.
وی افرود: در استان همدان تعداد ۱۷۵ تخت دیالیز وجود دارد و به ازای هر چهار بیمار یک تخت موجود است که این رقم منطبق بر شاخص وزارتی است.
وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته بهبود مراکز دیالیز و تجهیز آن مورد توجه بوده و تعداد تخت های دیالیز در این مدت ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار کرد: این مجموعه با اعتباری افزون بر ۶۳ میلیارد تومان در بیمارستان شهید قدوسی شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره برداری رسید.
دکتر غلامرضا متین افزود: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش تجهیزات و دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش عمرانی هزینه شده است که جمعاً ۶۳ میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است که مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ تومان را خیرین نهاوند پرداخت کردند.
وی اضافه کرد: بخش دیالیز بیمارستان شهید قدوسی شهرستان نهاوند به همت بازماندگان شهرام و شاهین ناظمی پور و با مشارکت مهرداد الفت بهره‌برداری شد و در این مجموعه ۱۸ تخت دیالیز داخل بخشی و یک تخت دیالیز ایزوله وجود دارد.
گزارش: معصومه علیزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا