رپورتاژ آگهی
معرفی مجموعه تولیدی طهران پرچم

پرچم‌ها در بسیاری از مناسبت‌ها، مراسمات، مجموعه‌ها، ادارات و سازمان‌ها نقش کلیدی و مهمی را ایفا می‌کنند و حضور آن‌ها در درب‌های ورودی سالن‌ها، همایش‌ها، روی میز و همین‌طور بخش‌های مختلف یک اداره ضروری و کلیدی است. در ایران هم اهمیت ویژه‌ای به انواع نمادها و پرچم‌ها داده می‌شود و اکثر ما به‌خوبی با انواع آن‌ها آشنایی داریم.

یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش پرچم، در تهران بزرگ مجموعه طهران پرچم است؛ شما می توانید انواع پرچم تبلیغاتی، پرچم برند شرکت (لوگو) و پرچم ایران را از این شرکت تهیه کنید. محصولات انواع پرچم رومیزی، پرچم تشریفات، اهتزاز و پرچم ساحلی قیمت مناسب و کیفیت عالی دارند. 

خدمات اصلی مجموعه تولیدی طهران پرچم

در این شرایط و عصر حاضر تولیدی طهران پرچم مفتخر است که تنوع وسیعی از محصولات را به‌عنوان پرچم تبلیغاتی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این شرکت چاپ پرچم فعالیت خود را از سال 1387 شمسی با تکیه ‌بر تکنولوژی روز، با استفاده از ماشین‌آلات استاندارد و دستگاه های چاپ دیجیتال کاملاً نوین آغاز نموده است.

طهران پرچم در زمینه طراحی و چاپ انواع پرچم مناسبتی، پرچم ملی کشورها (پرچم ملل) و پرچم ایران دامنه‌ای وسیع از تنوع را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. عملیات چاپ با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها انجام شده و همین‌طور دوخت‌ها به‌صورت کاملاً اصولی انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود که هر کدام از محصولات مقاومت فوق‌العاده ای در برابر شرایط محیطی و آب و هوای بد داشته باشند.

چاپ انواع پرچم در تولیدی طهران پرچم

از طرفی خیاطی به‌صورت تکمیلی روی هرکدام از محصولات انجام خواهد شد که حتی در صورت استفاده در معرض رطوبت، آب‌وهوا و همین‌طور برخورد گردوغبار و… هیچ مشکلی به جهت حفظ کیفیت رخ نخواهد داد.

تنوع پرچم‌ها در فروشگاه بزرگ طهران پرچم

هر کدام از پرچم های تبلیغاتی یا ایران در مدل های پرچم ساحلی، پرچم تشریفات، پرچم اهتزاز و پرچم رومیزی قابل سفارش است. طبیعا هر مدل ویژگی خاص خود را دارد و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پرچم تشریفات

پرچم‌های تشریفاتی (پرچم ایستاده) نیز یکی دیگر از بهترین تولیدات مجموعه طهران پرچم هستند که در دفاتر، اجلاس‌ها، ورودی هتل‌ها و شرکت‌ها استفاده می‌شوند و می‌توان طرح دلخواه روی آن‌ها چاپ کرد. گفتی است که قیمت پرچم تشریفات به نوع پارچه، نوع ریشه و پایه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد.

پرچم تشریفات برای تبلیغ برند در نمایشگاه

پرچم ساحلی

 این پرچم‌ها عموماً در اماکن باز، برای تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار میگریند و معمولاً دارای چند سایز متنوع هستند. پایه های پرچم بادبانی خیلی مهم است و در طهران پرچم پایه گرانولی پرچم ساحلی به صورت اختصاصی تولید می شود. ویژگی مهم این پایه ها مقاومت بسیار بالا در برابر بادهای شدید است. مجموعه تولیدی طهران پرچم در مورد پرچم های ساحلی به جزئیات؛ دقت ویژه‌ای درد تا بالاترین کیفیت را ارائه دهد.

پرچم‌های اهتزاز

 در صورتی‌که نیاز به خرید پرچم اهتزاز دارید، محصولات طهران پرچم را بررسی کنید. هر سایز و مدلی از پرچم های اهتزاز قابل تولید است.

پایه و میله پرچم‌ها

 پایه‌ها و میله های پرچم در دسته‌بندی‌های مختلف تولید می‌شوند و لازم است که ارتفاع آن‌ها استاندارد و مقاومت لازم را در مقابل خوردگی و اکسید داشته باشند. 

منظور از خدمات چاپ پرچم اختصاصی چیست؟

امروزه با امکان چاپ فوری، می‌توان به‌راحتی طرح‌های مدنظر را در کم‌ترین زمان روی پرچم‌ها و یا لیبل‌های پارچه‌ای و… درج کرد. درصورتی‌که نیاز به یکی از آن‌ها دارید، طهران پرچم در این حوزه، به‌صورت کاملاً خبره و تخصصی، خدمات خود را عرضه می‌کند.

بسیاری از مجموعه‌ها و مراکز و سازمان‌ها نیاز به چاپ پرچم با:

  • نماد اختصاصی
  • توضیحات، لوگو و نوشته‌ها و همین‌طور متون خاص دارند.

برای آن‌ها مهم است که تنوع و خلاقیت در طراحی حفظ شده و همین‌طور محصول در تعداد و تیراژ مناسب خیلی زود به دستشان برسد. چاپ انواع پرچم با بالاترین کیفیت، توسط مجموعه تولیدی طهران پرچم انجام خواهد شد. یکی از مهم‌ترین مواردی که در این زمینه به آن توجه می‌شود؛ امکان سفارش در مدل‌های رومیزی، تشریفات، اهتزاز و یا حتی پرچم‌های ساحلی است.

نمونه کارهای زیادی نیز توسط تهران پرچم روی سایت اختصاصی tehranparcham.com قرار گرفته است.

خرید پرچم

هر ساله و در روزهای مختلف، ماه‌ها، جشن‌های بومی، مذهبی، مراسمات و رویدادها، مجموعه‌ها، شرکت‌ها، کارگاه‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات مشتریان، فروشگاه‌ها و… از پرچم‌هایی با سمبل اختصاصی برای معرفی خود و برگزاری هرچه بهتر تشریفات استفاده می‌کنند. ممکن است برای مدیران تدارکات تازه‌کار این سوال مطرح شود که بهترین مرکز تهیه پرچم در ایران کدام است و آیا می‌توان با خرید اینترنتی پرچم، در کاهش هزینه‌ها کاری کرد؟

در پاسخ به هر دوی این سوال، ما مجموعه تولیدی طهران پرچم را با خدمات ویژه و سابقه چندین‌ ساله در این حوزه به شما معرفی خواهیم کرد. مزیت سرعت عمل بالا، هزینه مناسب، امکان طراحی سفارشی چاپ پرچم و تنوع زیاد، از جمله کلیدی‌ترین ویژگی های اصلی طهران پرچم است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا