برگزاری رویداد نوآوری «جهت» در شیراز

رویداد نوآوری «جهت» برای توانمندسازی و مهارت افزایی مبلغان، رابطان نماز و فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پنجم و ششم بهمن سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سینا پرس فارس، مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس با اشاره به اهمیت ایده پردازی برای انجام فعالیت های علمی و دینی در جامعه دانشگاهی کشور گفت: به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و ستاد اقامه نماز دانشگاه، رویداد نوآوری «جهت» با موضوع «جهاد تبیین از ایده تا عمل» و با هدف توانمندسازی و مهارت افزایی مبلغان، رابطان نماز و فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرا می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حمید مقامی» با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون بسترسازی برای تحقق جهاد تبیین بیان کرد: برای اجرایی شدن جهاد تبیین در جامعه دانشگاهی نیازمند ایده های خلاقانه و برنامه های نو و جدید هستیم که در این راستا رویداد نوآورانه «جهت» برنامه ریزی شد.

او با بیان اینکه این رویداد پنجم و ششم بهمن سال جاری همراه با کارگاه های حل مساله، خلاقیت، مهارت های ارایه و ارزش پیشنهادی در مجتمع فرهنگی، ورزشی ولایت برگزار می شود، ادامه داد: تیم های شرکت کننده در این رویداد در قالب گروه های پنج نفره متشکل از روحانی یا مبلغه، رابطان نماز و فعالان دانشجویی و فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هم رقابت دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقامی با اعلام خبر حمایت مالی از ایده های برتر برای اجرایی شدن در دانشگاه، افزود: ایده های ارایه شده در این رویداد بر اساس تناسب ایده با موضوع جهاد تبیین، قابلیت اجرا، امکان توسعه ایده، تناسب و به کارگیری از تکنولوژی های روز، قابلیت تجاری سازی و درآمد زایی، داوری و انتخاب می شود.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا