جزئیات سامانه و مرکز تماس ۱۶۴۹ برای حمایت از کسب و کارها

مدیرکل اداره پایش و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای سازمان فناوری اطلاعات جزئیات عملکرد سامانه ۱۶۴۹ را در حمایت از کسب و کارهای اینترنتی تشریح کرد.

مهدی مظفری، مدیرکل اداره پایش و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای سازمان فناوری اطلاعات، سامانه ۱۶۴۹ را به عنوان یک پل ارتباطی برای ارائه نقطه نظرات، دریافت بازخورد و در صورت وجود، شکایات کسب و کارهای اینترنتی از سکوها معرفی کرد که توانایی پاسخ به سوالات مطروحه در خصوص چگونگی اخذ حمایت‌های دولتی را دارد.

مظفری در تشریح جزئیات این سامانه که هم اکنون به نشانی https://۱۶۴۹.ir/ در دسترس عموم مردم قرار دارد، گفت: سامانه ۱۶۴۹ علاوه بر این که به عنوان پایگاه الکترونیکی «آئین‌نامه حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» مصوب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به اطلاع‌رسانی اخبار می‌پردازد، در قالب یک مرکز تماس با همین شماره، آمادگی ارائه خدمات و پیگیری درخواست سکوها و کسب و کارها را نیز دارد.

وی ایجاد حساب کاربری را از دیگر امکانات این سامانه دانست و در خصوص سایر امکانات موجود در این سامانه بیان کرد: در سامانه ۱۶۴۹، امکان مشاهده حمایت‌ها در دو قالب کسب و کارها و سکوها فراهم شده است و جزئیات بسته‌های تبلیغاتی حمایتی سکوهای مشمول حمایت از کسب و کارهای اینترنتی قابل مشاهده است.

به گفته مدیرکل اداره پایش و تسهیلگری کسب و کارهای سازمان فناوری اطلاعات، قوانین و مصوبات، تکالیف و سوالات متداول از دیگر بخش‌های این سامانه است و این سامانه امکان ثبت شکایات شامل شکایت از سکو و دستگاه و هم‌چنین امکان پیگیری شکایت به صورت غیرحضوری را فراهم کرده است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا