ایلان ماسک ادامه مدیریتش در توییتر را به رای گیری گذاشت

ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر آمریکایی، ساعاتی پیش یک نظرسنجی در توییتر راه اندازی کرده و از کاربران خواست که در مورد ادامه مدیریت وی در این شبکه اجتماعی رای دهند. در این نظرسنجی، کاربران می توانند در رابطه با تداوم مدیریت ایلان ماسک  رای بلی یا خیر بدهند.

به گزارش سیناپرس، ایلان ماسک که پیش از این بارها نشان داده است شخصیتی پرحاشیه محسوب شده و به انجام کارهای عجیب و غریب عادت دارد، با خرید شبکه اجتماعی توئیتر، شخصا مدیریت این پلتفرم محبوب را بر عهده گرفته و از روز نخستی که همراه با یک سینک روشویی وارد دفتر کار خود شد، حاشیه های متعددی در این مجموعه ایجاد کرده بود. به گزارش سیناپرس،این شرایط موجب شد بسیاری از کاربران به فکر شبکه های اجتماعی مشابه و جایگزین باشند و در نهایت شب گذشته ایلان ماسک با اجرای یک نظرسنجی عمومی نسبت به آینده مدیریت خود در توئیتر موضع گیری کرد.

وی در این پیام خاص خطاب به دنبال کنندگان خود نوشت:‌ آیا من باید از سمت ریاست توییتر کنار بروم؟ من از نتایج این نظرسنجی تبعیت خواهم کرد.

این نظر سنجی قرار است دوازده ساعت به طول انجامد و تا لحظه تنظیم این خبر حدود یک میلیون و ۳۲۰ هزار نفر رای داده و ۵۳ درصد از این افراد معتقدند که ایلان ماسک باید از مدیریت اجرایی توئیتر کناره گیری کند.

پیش از این ماسک با تغییر کلی در سیاست های این پلتفرم محبوب و بسیار مورد استفاده، تعدادی از مدیران ارشد توئیتر را اخراج کرده بود. بر اساس اسناد منتشر شده در پایگاه داده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ماسک همچنین هیئت مدیره این شرکت را منحل کرد و خود به عنوان تنها رهبر این شبکه رسانه اجتماعی باقی ماند. حال باید دید نتیجه نظر سنجی ایلان ماسک به کجا کشیده و وی حاضر به پذیرش آرای اکثریت هست یا خیر.

مترجم: جاوید خیرخواه

منبع: tass

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا