رونمایی از تمبر اختصاصی ریشه کنی هپاتیت ‍‍‍‍C در ایران 1410

 در مراسم رونمایی از این تمبر همچنین دکتر کامران باقری لنکرانی رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر سید مؤید علویان رییس شبکه هپاتیت ایران و دکتر حسین میر مجلسی از استادان پیش کسوت فوق تخصص گوارش و کبد در دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از اساتید و متخصصان این رشته حضور داشتند.
 این تمبر اختصاصی همزمان با برگزاری سمینار تدوین آخرین دستورالعمل تشخیص و درمان هپاتیت c با حضور متخصان داخلی و خارجی رونمایی شد.
در این مراسم دکتر سید مؤید علویان رییس شبکه هپاتیت ایران و رییس سمینار تدوین آخرین دستورالعمل تشخیص و درمان هپاتیت c افزود: امیدواریم تا سال 1410 هپاتیت c در ایران ریشه کن شود و ریشه کنی این هپاتیت زمانی اتفاق می افتد که همه دست به دست هم دهیم و این امر نیازمند عزم ملی و همکاری گروه های مختلف از جمله وزارت بهداشت ، سازمان های مردم نهاد و بیمه ها است.
وی گفت: سازمان های مردم نهاد باید برای حمایت و تشویق بیماران مبتلا به هپاتیت c در تمام کشور همکاری کنند.
به گزارش ایرنا،این گردهمایی علمی یک روزه تازه های هپاتیت c همراه با اجماع درمان آن در ایران با همکاری کمیته علمی هپاتیت ایران ، شبکه تحقیقات هپاتیت ایران و مرکز تحقیقات گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با هدف گردآوری و تصویب دستورالعملی مشترک و ملی در درمان هپاتیت c برگزار شده است.
در پایان برگزاری این گردهمایی گزارش نهایی آن به صورت مقاله ای در مجله علمی پژوهشی Hepatitis monthly منتشر خواهد شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا