فراخوان استقرار در مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در فراخوانی، صاحبان ایده‌های فناورانه در حوزه سلامت را برای استقرار در این مرکز دعوت کرد.

در این فراخوان آمده است: «منش» در راستای ماموریت خود در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور و در حمایت از دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، گروه‌های استارتاپی صاحب ایده‌های فناورانه حوزه سلامت دعوت به عمل می‌آورد.

علیرضا عمومی در خصوص انتشار این فراخوان گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، آمادگی کامل دارد که به عنوان تسهیل‌گر و شتاب‌دهنده ایده‌های نوآورانه در حوزه سلامت تا زمان تبدیل آنها به محصول اولیه، تکمیل زنجیره ارزش، تولید و فروش محصول در بازار در کنار صاحبان ایده بایستد.

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، خدمات حمایت مرکز منش از صاحبان ایده را مواردی مانند: تجهیز فضای استقرار تیم‌ها؛ ایجاد شبکه‌ای برای ارتباط مخترعین و مبتکرین و تیم‌سازی؛ تکمیل تیم منتورینگ برای جذب ایده‌ها؛ مشاوره و آموزش؛ تجاری‌سازی فناوری؛ حمایت در تامین منایع مالی؛ معرفی به سرمایه‌گذاران برشمرد و تاکید کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی منش جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به عنوان زیست بوم نوآوری نخبگان حوزه سلامت می‌تواند مسیر مناسبی جهت جریان‌سازی حرکت فعالان حوزه فناوری و نوآوری قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا