رویداد استارتاپ ارزش آفرینی در کاکتوس های خوراکی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی فن آوران کشاورزی صدرا، اولین رویداد استارت آپی ارزش آفرینی در کاکتوس های خوراکی گونه اپونتیا را چهارشنبه 7 دی ماه برگزار می کند.
به گزارش سینا پرس فارس، دکتر دانش منش اصلی‌ترین مزیت برگزاری چنین رقابت‌هایی را شناسایی ایده‌های برتر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت : این رویداد در پنج محور، کاربرد اپونتیا در ایجاد امنیت غذایی، فناوری و تکنولوژی تولید اپونتیا، نقش اپونتیا در مدیریت بحران و چالش های اقلیمی بخش کشاورزی و فناوری دسته بندی ، بسته بندی و فرآوری اپونتیا برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس ،عقد قرارداد NDA عدم افشای اطلاعات ، استقرار رایگان در مرکز نوآوری، حمایت از ایده ها و ثبت اختراع را از فرصت‌های ارزشمند در این رویداد عنوان کرد.
وی درباره شرایط شرکت در این رویداد گفت: ورود و شرکت همه افراد اعم از کارکنان ، مدرسان و دانشجویان در این رقابت‌ها آزاد است و تنها شرط این است که دارای ایده باشند.
دانش منش با بیان اینکه ثبت نام و ارسال ایده تا 25 آذرماه امسال صورت می‌گیرد، اظهار داشت: علاقه مندان می توانند برای ثبت ایده خود از طریق مراجعه به آدرس:http/startup.farsuast اقدام کنند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می توانند به شهر جدید صدرا میدان بهارستان بلوار زاگرس مرکز آموزش علمی کاربردی فن آوران کشاورزی صدرا مراجعه کنند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا