نشست کتابخوان ویژه فعالان رسانه همدان برگزار شد

نشست کتابخوان ویژه فعالان رسانه ای استان همدان با حضور مدیر کل صمت استان همدان، دکتر احمد شانیان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، دکتر احمد شانیان در این نشست به قدرت نفوذ اهالی رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: اهالی رسانه باید واقعیتها را امیدآفرینانه مخابره کنند تا برای مردم ایجاد انگیزه شود.

وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عقب افتادن امور در دهه 90 وظیفه ما بسیار سنگین تر شده و باید تمامی موارد عقب افتاده را جبران کنیم و اهالی رسانه در این زمینه بازوی کمک کننده هستند که خوشبختانه طی دو سال اخیر کارهایی در این زمینه انجام شده است و حتی در برخی موارد از جمله مباحث اقتصادی برخی تولیدات از نظر کیفیت ارتقا یافته و قدرت رقابت پذیری در این زمینه بسیار بالا رفته است.

وی با گرامیداشت هفته کتابخوانی به معرفی کتاب مدیریت استراتژیک پرداخت و به افراد کتابخوان مطالعه این کتاب را توصیه کرد و گفت: تمامی افراد با هر سلیقه ای که باشند می توانند این کتاب را مطالعه کنند.

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، این نشست به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی واحد همدان برگزار شد که فعالان رسانه همدان کتاب های مختلفی از جمله نامه های سیمین و جلال، سه دیدار، روایت یک رویش، فوتبال علیه دشمن، مارادونا، طرح کلی اندیشه های اسلامی، شنام، کتابخانه نیمه شب، پوشش خبری و دعبل و ذلفا معرفی کردند و در پایان مدیر کل صمت استان همدان از آنها تقدیر بعمل آورد.

گزارش: زهرا فرامرزدوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا