آیا حمل لپ تاپ با کوله پشتی آن را ایمن نگه می‌دارد؟

امروزه با اینکه تکنولوژی پیشرفت بسیاری کرده است اما با این وجود باز هم در طی روز نیاز به وسایلی داریم که بتوانیم در همه جا و در همه مکان از آن وسایل استفاده و نیاز خود را برطرف کنیم. وسایلی همچون تلفن همراه، دفترچه یادداشت ، لپ تاپ و … . اگرچه تلفن همراه را می‌توان به راحتی داخل جیب گذاشت و آن را به راحتی حمل نمود اما لپ تاپ به خاطر اندازه و وزنی که دارد نمی‌توان در جیب قرار داد و یا با دست آن را به این طرف و  آن طرف برد. به همین خاطر است که در اینجا شما نیاز به یک کوله پشتی یا کیف لپ تاپ دارید. استفاده از کوله پشتی مناسب لپ تاپ باعث خواهد شد تا شما در هنگام مسافرت چند ساعته یا چند روزه راحتی بیشتری داشته باشید. خواه این سفر مربوط به رفتن به سر کار  یا مدرسه باشد و خواه مربوط به سفر چندین روزه.

برخی افراد از ایمنی کوله پشتی لپ تاپ نامطئن هستند و هنگام حمل آن درباره حفظ سلامتی لپ تاپ نگرانی‌هایی دارند. البته این نگرانی قابل قبول است زیرا  ممکن است که، از یک کوله پشتی به عنوان کیف لپ تاپ استفاده کرده باشند که ایمنی لازم را نداشته باشد و همین باعث از بین رفتن اطلاعات داخل لپ تاپ شود و فرد را دچار مشکلات فراوان کند.

مشخصات، قیمت و خرید کوله پشتی مردانه مدل FCC | دیجی‌کالا

چگونه از لپ تاپ خود در برابر صدمات احتمالی در کوله پشتی محافظت کنیم

حمل لپ تاپ  با کوله پشتی بسیار راحت است؛ اما برای این کار باید از یک کوله پشتی استاندارد استفاده شود تا مشکلی برای لپ تاپ به وجود نیاید. همچنین به اندازه کافی فضا برای سایر لوازم همراه داشته باشد.  اما سوال اینجاست که یک کوله پشتی استاندارد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ وجود چه فاکتورهایی باعث می‌شود تا لپ تاپ در برابر صدمات احتمالی ایمن بماند؟ در ادامه به توضیح مواردی خواهیم پرداخت که در ایمن نگه داشتن لپ تاپ نقش به سزایی دارند.

هنگام خرید کوله پشتی به چه نکاتی باید توجه نمود

یک کوله پشتی استاندارد مخصوص لپ تاپ باید اندازه مناسب، جنس باکیفیت، داشتن محفظه‌ها و جیب‌های جداگانه و ضربه‌گیر را دارا باشد تا بتوان آن را به عنوان یک کوله پشتی استاندارد در نظر گرفت.

داشتن اندازه مناسب

اولین نکته‌ای که در  خرید کوله پشتی لپ تاپ باید آن را در نظر داشته باشید اندازه آن است. اگر در هنگام خرید به این نکته توجه نداشته باشید ممکن است باعث وارد شدن آسیب جدی به لپ تاپ شما گردد. به همین خاطر در هنگام خرید باید کوله پشتی خریداری کنید که اندازه لپ تاپ شما باشد. در صورتی که کوله پشتی بزرگتر از لپ تاپ باشد، هنگام حمل، لپ تاپ داخل کوله جابه جا می‌شود.

داشتن جنس باکیفیت

داشتن جنس باکیفیت باعث می‌شود تا محافظت از لپ تاپ بیشتر شود. ازاین رو این نکته را به یاد داشته باشید که در هنگام خرید کوله، جنس آن را با دقت بررسی کنید. کوله‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که پراستفاده‌ترین آنها پارچه برزنت است. این پارچه به لطف داشتن ویژگی‌های مثبتی همچون سفت و سخت بودن باعث می‌شود، هنگام حمل مشکلی برای لپ تاپ پیش نیاید.

داشتن محفظه‌ها و جیب‌های متعدد

داشتن محفظه جداگانه و جیب‌ بر روی کوله و یا داخل آن باعث می‌شود که شما بتوانید به راحتی وسایل را داخل آن قرار دهید و این وسایل  موجب صدمه دیدن لپ تاپ نشود. در صورتی که قصد برداشتن وسایل جانبی همچون موس، شارژر، هارد و  برای خود نیز داشته باشید به لطف وجود جیب‌های متعدد، نگرانی بابت این قضیه نخواهید داشت. به همین خاطر داشتن فضای کافی هم یکی از ویژگی‌های خوب کوله پشتی‌های استاندارد است.

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT6633 - یک‌دو‌سه کیف

ضربه‌گیر داشتن

وجود ضربه‌گیر در کوله پشتی یکی از مهمترین فاکتورهای خرید کوله پشتی لپ تاپ است. به طوری که اگر یک کوله پشتی ضربه‌گیر نداشته باشد، امنیت لپ تاپ شما به خطر می‌افتد و با یک ضربه‌ی ساده نیز ممکن است لپ تاپ شما آسیب جدی ببیند. به همین خاطر در هنگام خرید کوله پشتی لپ تاپ باید این نکته را به یاد داشته باشید که کوله پشتی موردنظر شما حتماً ضربه‌گیر داشته باشد.

ضربه‌گیرها مدل‌های مختلفی دارند که معروف‌ترین آن‌ها، ضربه‌گیرهای کپسولی هستند. این کپسول‌ها دارای هوا هستند و وقتی به آن‌ها فشاری وارد می‌شود جلوی ضربه را می‌گیرند. البته این نکته را نیز به یاد داشته باشید که وجود ضربه‌گیر عالی باعث بالا رفتن قیمت کوله پشتی خواهد شد اما با توجه به قیمت بالای این روزهای لپ تاپ کار عاقلانه‌ این است که از آن به خوبی محافظت شود و بهترین کار برای محافظت و در ایمن نگه داشتن لپ تاپ خرید کوله پشتی مخصوص لپ تاپ دارای ضربه‌گیر است.

رپورتاژ آگهی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا