دانشگاه علوم پزشکی تهران نمایشگاه بهداشت و سلامت پوست و مو برگزار می کند

به گزارش ستاد خبری نخستین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو، رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو، فرآورده های دارویی، آرایشی، بهداشتی و تجهیزات با اعلام این خبر گفت: معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی در این حوزه، ارائه دستاوردها و محصولات جدید، ارتقاء سطح آگاهی های عمومی از چگونگی بهداشت و درمان پوست و مو و آموزش استفاده از فرآورده های این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه است.
دولتی گفت: انواع داروهای پوست و مو ، محصولات و فراورده های بهداشتی و آرایشی، انواع تجهیزات و وسایل بهداشتی، تجهیزات پزشکی و مصرفی پوست و مو، تکنیک های ماساژ و جوان سازی پوست از مهمترین محصولات، خدمات و فناوری های قابل ارائه در نمایشگاه است.
وی با اشاره به گسترش روزافزون تجهیزات، داروها و فراورده های بهداشتی و درمانی و توجه بیش از پیش مردم به اهمیت سلامت پوست و مو، گفت: مقوله سلامت پوست و زیبایی ایجاب می کند اطلاعات صحیح، آموزش های لازم و داروها و محصولات مناسب و واقعی در اختیار مردم قرار گیرد.
اولین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو، فراورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات وابسته 21 لغایت 24 تیرماه سالجاری در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت www.mtadbir.com مراجعه نمایند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا