اولین بیمارستان دندانپزشکی درتهران راه اندازی می شود

دکترعلی اصغر پیوندی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تفاهمات با وزارت بهداشت و هلال احمر در این زمینه انجام شده و در آینده نه چندان دور عملیات اجرایی این مرکز درمانی آغازخواهد شد.

وی راه اندازی بیمارستان دندانپزشکی را نیاز منطقی جامعه دانست و گفت: در برخی از کشورهای اروپایی این گونه مراکز مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.
پیوندی با اشاره به این که در حوزه دندانپزشکی در طرح تحول سلامت ورود جدی نکرده ایم افزود: این موضوع سبب گلایه های زیاد مردم شده و آنها از حاکمیت انتظار دارند این مشکل را برطرف کنند.
وی با اشاره به این که بخش اعظم این فضا در اختیار بخش خصوصی یا غیردولتی است افزود: حدود 97 درصد فعالیت حوزه دندانپزشکی توسط بخش غیردولتی یا خصوصی انجام می شود و بقیه در اختیار بخش دولتی می باشد.
وی بر لزوم گسترش کلینیک های دندانپزشکی برای رفع این معضل تاکید کرد و گفت: ما به عنوان حاکمیت باید پاسخگوی نیازهای مردم در حوزه دندانپزشکی باشیم.
پیوندی در بخش دیگری از سخنانش به رشد و گسترش فعالیت های پژوهشی در سال های 93 و 94 این دانشگاه اشاره کرد و گفت: پژوهش باید براساس نیاز مردم و در جهت رفع مشکلات آنان باشد که ما هم سعی کردیم با کاربردی کردن پژوهش در این زمینه گام برداریم.
وی با اشاره به این که در توسعه و تجهیز زیرساخت های پژوهشی غافل نشده ایم، گفت: با تمام توان سعی کردیم زیرساخت های لازم را برای انجام فعالیت های پژوهشی کاربردی فراهم آوریم.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا