فعالیت 54 شرکت فناور در پارک علم و فناوری استان البرز

عطاءالله ربانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان از سال 87 کار خود را آغاز کرده است تا سال 92 بنا به تصمیمات مسئولان این پارک فعالیت چندانی نداشت و تنها هفت شرکت فناور درآن فعالیت می‌کردند اما از سال 92 تاکنون روند ایجاد این شرکت‌ها در این پارک به میزان قابل توجهی افزایش یافته به طوری که در حال حاضر 54 شرکت فناور در آن فعالیت دارند.

وی افزود: بسیاری از شرکت‌های مستقر دراین پارک نه سرمایه چندانی دارند و نه فضای بزرگی اما از دل آنها ایده‌های ناب و خلاقانه زیادی بیرون می‌آید.رئیس پارک علم و فناوری استان توضیح داد: برخی از این شرکت‌ها دارای مشکلاتی از جمله مسائل زیست محیطی هستند که در تلاش هستیم در اسرع وقت این مشکلات برطرف شوند تا زمینه فعالیت بی‌دغدغه این شرکت‌ها فراهم شود.

ربانی ابراز کرد: از آنجایی که این شرکت‌ها با سرمایه اندک می‌توانند طرح‌هایی ارائه دهند که اجرای آنها درآمدزایی مناسبی دارد می توان گفت توسعه کمی و کیفی فعالیت شرکت‌های فناور از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

این مسؤول در پایان گفت: استفاده از طرح‌های ارائه شده توسط این شرکت‌ها منجر به توسعه جایگاه علمی و اقتصادی استان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا