مهلت ثبت نام آیین نامه دانش آموختگان برتر بنیاد ملی نخبگان تمدید شد

در اطلاعیه بنیاد ملی نخبگان آمده است: « با توجه به تغيير آيين نامه دانش آموختگان برتر آموزشي، پژوهشي و نوآوري از ابتدای سال 94 به اطلاع ميرساند، آخرین مهلت تمدید شده برای ارائه درخواست بررسي پرونده بر اساس آيين نامه فعلي دانش آموخنگان برتر،  27 اسفند ماه سال 93 است و این زمان قابل تمدید مجدد نخواهد بود.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: « از اين رو درخواست متقاضياني كه تا تاريخ مذكور نسبت به تکمیل پرونده اقدام و درخواست نهايي خود را از طریق سامانه ثریا ارسال نموده اند، براساس آیین نامه فعلی بررسي خواهد شد. بدیهی است درخواستهايي كه پس از این تاریخ ارسال شوند امکان درخواست مطابق با آيين نامه موجود را نداشته و در سال آتی بایستی مطابق شرایط و ضوابط آیین نامه بعدی اقدام نمایند.

منظور از ارسال نهايي درخواست، طي نمودن تمامی مراحل زير است:

  1. تكميل فرايند تشكيل پرونده تا اتمام مرحلۀ برابر اصل نمودن مدارك در سامانه ثریا

 

  1. شروع كردن فرايند مربوط به درخواست بررسي براساس آيين نامه دانش آموختگان برتر و ارسال مدارک مربوط به همایش ها و فعالیت های جانبی در سامانه ثریا

 

  1.  پيمودن مرحلۀ «ارسال نهايي درخواست» در فرايند دانش آموختگان برتر و ارسال نهایی درخواست در سامانه ثریا

 

 شایان ذکر است پيمودن هر یک از مراحل فوق مستلزم بررسی و کارشناسی مدارک ارسالی است و زمان بررسی نیز تابع صف بررسی مدارک می باشد؛ از اين رو درخواستهایی امکان بررسی خواهند داشت که با احتساب این زمان بررسی، در مهلت مقرر به مرحله ذکر شده واصل شده باشند .»

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا