نبود بازار فروش، مشکل ایده پردازان است

سعید میرزایی تبار روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نبود بازار فروش از مهمترین مشکلات فن بازار است چرا که بیشتر دستگاه های اجرایی حاضر به خرید این تجهیزات نیستند.
وی ادامه داد: این تولیدات ایده پردازانه نیازمند مشتری بالقوه است در حالیکه هم اکنون مشتری این تجهیزات فقط شرکت های خصوصی هستند.
وی که با ایده تعادل ارگونومیک اوایل دی ماه موفق به کسب رتبه اول کشور شد، اضافه کرد: دستگاه تعادل ارگونومیک، دستگاهی مکانیکی برای افزایش تعادل همراه با افزایش قدرت عضلات اندام تحتانی است.
میرزایی تبار با بیان اینکه ایده وی هنوز در آغاز کار است، ادامه داد: این دستگاه به افرادی که مشکل ناتوانی در اندام تحتانی دارند کمک می کند تا تعادل خود را حفظ کنند و در عین حال، عضلات آنها تقویت شود.
وی خاطرنشان کرد: سالمندان هم که به دلیل افزایش سن قادر به انجام ورزش های سنگین نیستند می توانند به عنوان یک وسیله ورزشی از این دستگاه استفاده و به راحتی وضعیت تعادل و عضلات خود را تقویت کنند.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات ایده پردازان، کپی برداری از ایده این افراد است که حمایت های لازم قضایی نیز از این افراد صورت نمی گیرد و این امر زمینه را برای سوء استفاده فراهم می کند.
طرح تعادل ارگونومیک به عنوان ایده برتر دومین ایده بازار مهندسی پزشکی کشور معرفی شده است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا