اجلاس ملی اقتصاد زیستی و زیست بازار ایران بهمن ماه برگزار می شود

محمد قدمیاری عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این اجلاس با عنوان 'اقتصاد زیستی، راهبرد ملی در تحقق اقتصاد مقاومتی' در قالب هشت بخش برگزار می شود.
وی نشست اقتصاد زیستی، جشنواره کارآفرینان اقتصاد زیستی، کریدور فناوری های زیستی، نشست های معرفی فناوری زیستی، نمایشگاه فناوری های زیستی، کارگاه های آموزشی تجاری سازی فناوری، مدرسه زیستی و ایده بازار زیستی را مهمترین محورهای این اجلاس اعلام کرد که با حضور مسوولان و کارشناسان حوزه اقتصاد زیستی بررسی می شود.
قدمیاری رویکرد اصلی این اجلاس را نهادینه سازی اقتصاد زیستی به عنوان راهبرد ملی در تحقق اقتصاد مقاومتی و بسترسازی برای عرضه و تجاری سازی دستاوردهای فناوران این حوزه عنوان کرد.
وی تصریح کرد: این اجلاس ملی توسط پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، کارگروه اقتصاد زیستی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی ودارایی با همکاری بخش خصوصی برگزار می شود.
نخستین اجلاس ملی اقتصاد زیستی و زیست بازار ایران، در روزهای 27 و 28 بهمن در مرکز همایش های پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری ایران در تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا