برترین های پژوهش دانشگاه خوارزمی معرفی و تقدیر شدند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خوارزمی در حاشیه برگزاری مراسم نکوداشت پژوهشگران برتر این دانشگاه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد:این افراد بر اساس مقالات پژوهشی و طرح های صنعتی ارائه شده و همچنین بر اساس آیین نامه های وزارت علوم تحقیقات و فناوری به عنوان پژوهشگر برتر، انتخاب شده اند.
دکتر سیدحسین سراج زاده با اشاره به اینکه از هر دانشکده از بین 40 عضو هیات علمی یک نفر برگزیده شده است، توضیح داد: کمیته ویژه شورای پژوهشی پرونده های این افراد را بررسی و از بین آنها برگزیدگان را معرفی کرده است.
وی گفت: علاوه بر این 15 نفر چهار نفر دیگر نیز به عنوان پژوهشگربرتر از نظر طرح های پژوهشی که در سطح ملی به اجرا درآمده اند از سه گروه علوم پایه ، فنی مهندسی و علوم انسانی برگزیده و معرفی شدند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خوارزمی در خصوص رشد فعالیت های پژوهشی این دانشگاه اظهار کرد:فعالیت های پژوهشی این دانشگاه از نظر تولید مقالات علمی و انتشار آنها در نشریات بین المللی و ISI نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.
بر اساس این گزارش دکتر سید حسین سراج زاده ، علی معصومی ، محمدرضا عطائی ، قدرت الله قربانی ، سید محمدرضا پسندیده ، حسن رضا زین آبادی ، علی شماعی ، عادله دیوسالار ، علی حسن بیگی ، نجف آقایی ، زهرا دیانتی ، حمیدرضا جمالی ، محمد حاتمی و علی اصغر دولتی به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه خوارزمی در سال 94 امروز طی مراسمی معرفی و تقدیر شدند.
در این مراسم همچنین از فعالیت های پژوهشی زنده یاد دکتر حسین آقابزرگ دانشمند بین المللی تقدیر شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا