گزارش تصویری از نمایشگاه روبات های هوشمند

نمایشگاه تجهیزات و روبات های هوشمند Guangzhou Intelligent Equipment and Robot Expo  به میزبانی شهر گوانگ ژو مرکز استان گوانگ دونگ در کشور چین در حال برگزاری است . این نمایشگاه از روز پنجم دسامبر ( برابر با چهاردهم آذر ماه  ) آغاز به کار کرده است و بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده در این رابطه ، به مدت چهار روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

از مهمترین فناوری های هوشمند ارائه شده در این نمایشگاه می توان به روبات های سخنگو و انسان نما و روبات طراحی که قادر به اجرا و ترسیم طرح های مختلف هندسی ، گیاهی و حیوانی است اشاره کرد .

در این نمایشگاه ، شرکت ها و طراحان مختلف حوزه هوش مصنوعی و ساخت روبات ، به معرفی جدیدترین دستاورد ها و فناوری های ساخته شده در این حوزه پرداخته و انواع روبات های سخنگو و هوشمند به بازدید کنندگان ارائه می شود .

از مهمترین فناوری های هوشمند ارائه شده در این نمایشگاه می توان به روبات های سخنگو و انسان نما و روبات طراحی که قادر به اجرا و ترسیم طرح های مختلف هندسی ، گیاهی و حیوانی است اشاره کرد . در حاشیه این نمایشگاه همچنین بخش ویژه ای به پهپاد ها و هواپیماهای بدون سرنشین اختصاص داده شده است .

منبع

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا