گزارش تکمیلی از کنفرانس روبات ها در چین

کشور چین در سال جاری به عنوان میزبان کنفرانس جهانی روبات ها یا World Robot Conference است که از روز دوشنبه بیست و سوم نوامبر برابر با دوم آذر ماه آغاز به کار کرده است .

در حال حاضر کشور چین بزرگترین کشور دنیا در طراحی و ساخت ربات های مختلف محسوب شده  و بر اساس آمارهای رسمی دولت چین ، در حال حاضر بیش از سی کارخانه تولید ربات در این کشور مشغول فعالیت هستند . بر اساس شرایط موجود ، دولت چین با حمایت از صنعت ساخت ربات ، باعث رشد سریع و خیره کننده این صنعت در کشور خود شده است و آمارهای رسمی نشان می دهد که در حال حاضر بیش از چهارصد و بیست موسسه فعال در زمینه تجارت و پژوهش در زمینه ساخت ربات در کنار سی کارخانه تولیدی در کشور چین به فعالیت مشغول هستند.

این موضوع می تواند چهره ساخت و ساز و تولید در صنایع چین را از دو منظر با چالش رو به رو کند ، بخش اول الگوی استفاده از ربات در صنایع است که سبب تغییر در ساختار تولید خواهد شد و بخش دیگر موضوع نیروی انسانی است که ربات ها جایگزین آن شده اند و از سوی دیگر وجود این ربات ها نیازمند تربیت نیروهای انسانی جدید برای تعمیر ، نگهداری و کنترل آن ها است .

به همین دلیل کشور چین در سال جاری به عنوان میزبان کنفرانس جهانی روبات ها یا World Robot Conference است که از روز دوشنبه بیست و سوم نوامبر برابر با دوم آذر ماه آغاز به کار کرده است . در این نمایشگاه شرکت های متعددی از سراسر جهان با ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه روبات ها ، از تازه های فناوری در این حوزه رو نمائی می کنند . جهت مشاهده اطلاعات بیشتر از این کنفرانس ، اینجا را کلیک کنید . 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا