رونمائی از تکنولوژی های جدید چشم پزشکی

شرکت های مختلف سازنده عینک های طبی ، افتابی و عینک های مدرن و جدید مورد استفاده در حوزه تکنولوژی از سراسر جهان در هنگ کنگ گرد هم امده و جدید ترین فناوری های خود در این حوزه را در  بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نور 23rd Hong Kong Optical Fair به مخاطبان معرفی می کنند .

در این نمایشگاه برای نخستین بار به طور تجاری از محصولات تولید شده بر پایه فناوری های نوین رو نمائی شده است که از آن میان می توان به ارائه عینک های ویژه ای که با کمک چاپگر های سه بعدی ساخته شده اند ، اشاره کرد .

در این نمایشگاه برای نخستین بار به طور تجاری از محصولات تولید شده بر پایه فناوری های نوین رو نمائی شده است که از آن میان می توان به ارائه عینک های ویژه ای که با کمک چاپگر های سه بعدی ساخته شده اند ، اشاره کرد . این نمایشگاه از روز چاهرم نوامبر ( برابر با چهارشنبه سیزدهم آبان ماه ) آغاز به کار کرده است . بر اساس اعلام مسئولان برگزار کننده این نمایشگاه ، بیش از 750 شرکت و مرکز مرتبط با صنایع چشم پزشکی ، عینک سازی و تجهیزات چشمی از بیست و پنج کشور دنیا در این نمایشگاه شرکت کرده اند . یکی از بخش های ویزه و منحصر به فرد این نمایشگاه ، سالن مربوط به شرکت گوگل است که در آن جدید ترین و به روز ترین عینک های گوگل معرفی و رونمائی شده اند . بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، این نمایشگاه امروز جمعه به کار خود خاتمه خواهد داد .

منبع

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا