ناسا به دنبال جذب فضانوردان جدید

شاید یکی از بزرگ ترین رویا های هر فرد دوست دار علوم نجومی را بتوان همکاری با سازمان فضایی ناسا دانست. با این وجود در طول چهار سال اخیر این سازمان به هیچ عنوان هیچ فردی را در رده فضانوردی به استخدام درنیاورده بوده است و همین امر نیز موجب ناامیدی بسیاری از کاندیدهای این پست شده بود.

فرادی می توانند در این فرایند موفق شوند که ترکیبی از دانش، تجربه و استقامت را در خود پرورش داده باشند زیرا استخدام در این سازمان ممکن است با انجام یک سفر فضایی طولانی مدت همراه باشد.

با این حال اخباری خوش در این زمینه به گوش می رسد زیرا ناسا بار دیگر پس از چهار سال سکوت در زمینه به کارگیری نیروهای جدید، تصمیم دارد تا فضانوردان جدیدی را به استخدام خود در بیاورد. فرایند این استخدام از 14 دسامبر (بیست و سوم آذر ماه) سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و تا اوایل فوریه سال 2016 میلادی ادامه خواهد داشت. افرادی می توانند در این فرایند موفق شوند که ترکیبی از دانش، تجربه و استقامت را در خود پرورش داده باشند زیرا استخدام در این سازمان ممکن است با انجام یک سفر فضایی طولانی مدت همراه باشد.

با این وجود کسانی که در این دوره از رقابت ها موفق به ورود به ناسا می شوند احتمالا کارهایی به مراتب پیچیده تر و فعالیت های بسیار بیشتری نسبت به سفر به فضا انجام خواهند داد. ناسا از حالا در حال آماده شدن برای روزی است که فضاپیماهای سرنشین دار و تجاری مانند بوئینگ (Boeing)، اسپیس اکس (SpaceX) اوریون (Orion) به ایالات متحده باز می گردند. اگر همه چیز بر طبق برنامه پیش برود افراد استخدام شده جدید می توانند پرواز های فضایی این سازمان و ایالات متحده را وارد دوران جدیدی کنند.

منبع

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا