گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی آی تی در برزیل

نمایشگاه بین المللی آی تی و تکنولوژی های ارتباطی با عنوان "Futurecom 2015" به میزبانی کشور برزیل و در شهر سائوپائولو بر گزار شده و در این نمایشگاه کشورها مختلفی از سراسر دنیا و شرکت ها و کمپانی های سازنده قطعات و تجهیزات کامپیوتری و ارتباطی با حضور و ارائه جدید ترین فناوری های ساخته شده در این حوزه ، نمائی از آینده صنعت آی تی ، کامپیوتر و مخابرات را ارائه کردند .

بیش از 350 شرکت مختلف و مشهور در حوزه های گوناگون علوم کامپیوتری ، سخت افزار ، تلفن های همراه ، تکنولوژی های پوشیدنی ، مخابرات و …. در این نمایشگاه مشارکت داشتند .

بر اساس گزارش های منتشر شده در این زمینه ، این نمایشگاه به عنوان اصلی ترین نمایشگاه حوزه اطلاعات و تکنولوژی های مخابراتی در آمریکای جنوبی مطرح بوده و به گفته کارشناسان بیش از 350 شرکت مختلف و مشهور در حوزه های گوناگون علوم کامپیوتری ، سخت افزار ، تلفن های همراه ، تکنولوژی های پوشیدنی ، مخابرات و …. در این نمایشگاه مشارکت داشتند .

در خاتمه گفتنی است نمایشگاه بین المللی آی تی در برزیل از روز بیست و ششم اکتبر ( برابر با 4 آبان ) آغاز به کار کرده و پس از چهار روز فعالیت در روز بیست و نهم اکتبر به کار خود خاتمه داده است . در این گزارش تصویری بخش های مختلفی از این نمایشگاه را می توانید مشاهده کنید .

منبع

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا