فعالیت دولت تدبیر و امید موجب تقویت حوزه تکنولوژی و فناوری شده است

صائبه سلوکی روز یکشنبه در آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه الکامپ و دومین نمایشگاه موبایل، لپ تاپ، دوربین های دیجیتالی و تبلت در همدان افزود: در این دوره بسیاری از تفاهم نامه ها معوق محقق شده و از ابتدای سال نیز پرداخت وامهای کم بهره به شرکت ها آغاز شده است.
وی با بیان اینکه پرداخت این وام ها تاکنون در دو دوره انجام شده است گفت: ارائه این وام ها همچنان ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: تفاهم نامه با صندوق حمایت برای ارایه وام های کم بهره همراه با ضمانت نامه بانکی قابل استناد به این شرکت ها بسته شده است.
وی بیان کرد: با معاونت علمی و فرهنگی ریاست جمهوری نیز درباره جذب متخصصان مقیم خارج از کشور رایزنی های لازم انجام شده است تا در صورت بازگشت این افراد به کشور 50 درصد حقوق دریافتی همراه با بیمه و مزایا به آنها پرداخت شود.
وی اضافه کرد: مجوز برگزاری الکامپ 21 نیز به نام سازمان نظام صنفی کشور در متراژ 18 هزار متر مربع اخذ و پیش ثبت نامها نیز در این خصوص انجام شده است.
وی بیان کرد: استان ها بازوهای اجرایی این نمایشگاه هستند و این نمایشگاه مکان خوبی برای نشان دادن ظرفیت ها و توانمندی های استان ها در خصوص فناوری های نوین است.
دهمین نمایشگاه الکامپ شامل کامپیوتر، آی تی، برق، الکترونیک، ماشین های اداری، سیستم های حفاظتی و دومین نمایشگاه موبایل، لپ تاپ، دوربین های دیجیتالی و تبلت دهم تا پانزدهم آبام ماه در محل نمایشگاه بین امللی استان همدان در حال برگزار است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا