جهاد دانشگاهی توانایی به سرانجام رساندن برنامه‌های معطل مانده صنعتی را دارد

محسن علیمردانی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی استان زنجان در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد:‌ با بازدید از بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی زنجان و تلاش‌های صورت گرفته در این نهاد، می‌توان این اقدامات را در زمره فعالیت‌های تحقیقاتی و کاربردی دانست که برای صنایع، زمینه بهره‌وری و سود بیشتر را فراهم کند.

وی افزود:‌ فعالیت‌های پژوهشی صورت گرفته در جهاد دانشگاهی زنجان ویژه و هوشمندانه است که بر اساس اولویت‌های استانی انتخاب و مورد پژوهش علمی قرار گرفته و می‌تواند در زمره کارهای علمی کشور باشد.

علیمردانی با بیان این که شاید اگر از نزدیک این فعالیت‌ها را نمی‌دیدم باور کردن انجام چنین تحقیقاتی توسط جهاددانشگاهی زنجان برایم سخت بود، تصریح کرد:‌ تلاش‌گران و پژوهشگران جهاددانشگاهی باید در مسیری که انتخاب کرده‌اند قانع نشوند و راه خود را تدوام دهند، زیرا فرزندان جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند در همه زمینه‌ها، سرمایه ارزشمند کشور بوده و می‌توانند بهترین فعالیت‌ها را به منصه‌ظهور برسانند.

نایب‌رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کاری که آگاهانه و بر اساس نیاز جامعه صورت گیرد زمینه خلق ثروت شده و قطعا با برآوردن نیاز واحدهای صنعتی، سودآوری کافی را خواهند داشت.

علیمردانی با اشاره به این که همه اقشار جامعه در برابر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مسؤولیت دارند، خاطرنشان کرد:‌ اگر همه مراکز علمی و تحقیقاتی در سیاست‌گذاری و مدیریت، عملکرد مناسب و در این چارچوب حرکت صحیحی داشته باشند، می‌توان سریع‌تر به مسیری که از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی ترسیم شده است، دست یافت.

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت با تاکید بر این که در حوزه فرهنگی نیز اقدامات خوب و قابل توجهی از سوی جهاد دانشگاهی زنجان انجام شده است، تصریح کرد:‌ با توجه به این که جهاد دانشگاهی قدمتی به اندازه سن انقلاب دارد، از نهادهای با سابقه محسوب شده و می‌تواند با ورود موفق در حوزه‌های مختلف، برنامه‌های بر زمین‌مانده را به خوبی به سرانجام برساند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا