پاشش خودکار قیر امکان پذیر شد

ساخت قیرپاش مدل PFAA از جمله دستاوردهای محققان این شرکت است؛ سیستم کنترل این قیر پاش به گونه ای طراحی شده است که می‌توان از داخل کابین تمامی فرمان های موجود از جمله پاشش کلی، تنظیم ارتفاع دکل پاشش، پاشش تک نازل را کنترل کرد. همچنین در این مدل سیستمی بنا به سرعت ماشین نصب شده تا حجم پاشش را اتوماتیک وار کنترل کند.

قیرپاش مدل PFAB نیز از دیگر محصول های این شرکت است؛ این سیستم نیز همانند قیر پاشش PFAA اتوماتیک است اما کنترل میزان پاشش آن به صورت تمام خودکار نیست؛ میزان پاشش با استفاده از اینورتور از داخل کابین راننده به صورت دستی انجام می شود.

قیرپاش مدل P&M این شرکت نیز به صورت نیمه اتوماتیک طراحی شده است؛ امکانات این مدل قیرپاش از مدل PFAA کمتر است. در این مدل کنترل مسیرهای خروجی از تانک و مسیر برگشت به صورت دستی انجام می شود. همچنین ریموت کنترل در این مدل حذف شده است.

قیرپاش مدل BSML) ECONOMIC) یکی دیگر از محصول های این شرکت است. این محصول نیز با قیمت تمام شده پایین طراحی و ساخته شده است. امکانات این مدل قیرپاش از مدل P&M کمتر است؛ نازل ها در این مدل با شیرهای پنوماتیک کنترل نمی شوند بنابراین عرض پاشش دستی تنظیم می شود. کنترل حجم پاشش نیز به صورت دستی با تنظیم شیر سه طرفه برگشت صورت می پذیرد.

قیرپاش پرتابل BSM این شرکت نیز برای انجام امور قیرپاشی شهری یا طرح‌های ساختمانی نظیر ایزولاسیون فونداسیون و… طراحی و ساخته شده است .این قیرپاش برای پیمانکاران ساختمانی و شهرداری ها مناسب است زیرا به حالت پرتابل طراحی شده اند.

وجود تجهیزات ریموت کنترل برای نظارت بر پاشش و عملکرد دستگاه از طرف یک ناظر خارجی، کنترل خودکار حجم پاشش، کنترل شیرها به صورت برقی، توان پاشش در سربالایی و سرازیری، توزیع مناسب دما و حرارت دهی، قابلیت پاشش انواع امولسیون، سهولت کنترل اجزا مختلف از داخل کابین و بیرون، قیمت تمام شده پایین از جمله مزایای این سیستم های قیر پاش مدرن نسبت به سایر سیستم های موجود در دنیا است.

همچنین محققان واحد ماشین سازی شرکت بهبود صنعت پس از کسب موفقیت در آزمایش های متعدد در زمینه کنترل حجم پاشش مصالح و ادامه تحقیقات ساخت کنترلر قیرپاش تمام اتوماتیک برای نخستین بار در ایران موفق به دستیابی تکنولوژی ساخت چیپ سیلر تمام اتوماتیک شدند.

کنترل اتوماتیک میزان پاشش براساس سرعت، کنترل عرض پاشش از 20 سانتیمتر تا 3 متر، گرمایش ایمن و کنترل پذیر و… از جمله ویژگی‌های این تکنولوژی است.

 

 

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا