امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تهران و سه دانشگاه تونس

این هیات ضمن دیدار با دکتر محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران، زمینه های همکاری بین این دانشگاه و دانشگاه های تونس را بررسی کردند.
دکتر نیلی احمدآبادی گفت:تونس دانشگاه های معتبر و فعالی دارد و دانشگاه تهران آمادگی دارد در زمینه تبادل استاد و دانشجو و حوزه های مورد علاقه، با آنها همکاری کند.
رییس دانشگاه تهران، ضمن معرفی توانمندی های علمی و پژوهشی دانشگاه تهران و با اشاره به این که دانشگاه تهران دارای بزرگ ترین پارک علم وفناوری در شهر تهران است، وجود پارک علم و فناوری دانشگاه تهران را یکی از زمینه های مناسب همکاری بین دانشگاه تهران و دانشگاه های تونس عنوان کرد.
نیلی احمد آبادی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین دانشگاه تهران و دانشگاه های تونس افزود: دانشگاه تهران با تمام توان، از هر اقدامی که به اجرایی شدن سریع تر تفاهم نامه کمک کند، استقبال و حمایت می کند.
وی ادامه داد: دانشگاه تهران تجربه و سابقه طولانی در همکاری های بین المللی دارد و از همکاری با دانشگاه های تونس استقبال می کند و هر توافقی با دانشکده های دانشگاه تهران مورد حمایت مدیریت دانشگاه تهران خواهد بود. 
دکترحمید بن عزیزه سرپرست هیات تونسی و رییس دانشگاه تونس نیز در این دیدار با ابراز خوشنودی از حضور در دانشگاه تهران، گفت: بسیار خوشحالیم که در دانشگاه اصیل و ریشه دار تهران حضور داریم و ما اینجا هستیم که تمایل و علاقه مندی خود را برای همکاری با دانشگاه های ایران و دانشگاه تهران اعلام کنیم.
به گزارش ایرنا از دانشگاه تهران، وی افزود:ما درها را برای همکاری با دانشگاه تهران باز کرده ایم و امیدوارم امضای این تفاهم نامه ها و این دیدار، شروعی برای همکاری خوب و جدی با دانشگاه تهران باشد و تمایل داریم در بهترین رشته ها و مسایل و به ویژه در زمینه مهندسی با دانشگاه تهران همکاری کنیم.
هیات دانشگاهی تونس، پس از دیدار با رییس دانشگاه تهران، از پردیس دانشکده های فنی و پارک علم وفناوری دانشگاه نیز بازدید کردند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا