گزارش ویدیویی از چاپگر سه بعدی همه کاره

 چاپگر های سه بعدی به عنوان مهم ترین دستاورد های فناوری برای تغییر فرایند موجود در تولید محصولات در دنیای ما شناخته می شوند. این محصولات توانسته اند تا به صورت بسیار شگفت انگیزی نوع کاربری انسان از بسیاری از ابزار های روزمره را تغییر بدهند که این امر به واسطه امکان استفاده از این چاپگرها در محیط هایی که پیش از این امکان دسترسی به تجهیزات در آنها دشوار بود ممکن شده است.

حال دسته های مختلفی از چاپگر سه بعدی وجود دارند که هر یک کار های منحصر به فردی را برای کاربر به انجام می رسانند. این دستگاه ها می توانند اقداماتی مانند چاپ لایه لایه، تراش دادن اجسام یکپارچه و شکل دادن به آنها و… را به انجام برسانند.با این وجود تمامی امکانات یاد شده ممکن است برای ساخت برخی از محصولات مورد نیاز باشد به همین دلیل نیز محصولی به نام چاپگر سه بعدی فلاکس (Flux)  ساخته شده است که تمامی این قابلیت ها را به صورت یکجا در اختیار کاربر قرار می دهد.

این دستگاه با قیمت 1400 دلار برای مدل پایه عرضه می شود و برای در اختیار داشتن تمامی اجزا یاد شده در این چاپگر باید هزینه 2200 دلاری پرداخت کرد. شایان ذکر است که این چاپگر منحصر به فرد قرار است در ماه جاری میلادی به نخستین مشتریان تحویل داده شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا