بررسی بیماری های سینوس در کنگره راینولوژی ایران

دکتر سید بهزاد پوستی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری این کنگره اظهار کرد: به منظور تبادل نظر در مورد موضوعات مختلف و استفاده از تجربیات متخصصان خارجی در این زمینه از 12 نفر از اساتید برجسته دنیا از کشورهای آمریکا، انگلیس، مصر، سوئد، هلند، ایتالیا، آلمان و تایوان در زمینه های تومورهای سر و گردن، فک و صورت، آندوسکوپی سینوس و آسیب های ناشی از حوادث برای حضور در این کنگره دعوت شده است. 
وی افزود: جراحی بینی، رادیولوژی، آندوسکوپی، بیماری های سینوس، نانوتکنولوژی، اختلالات خواب، نقش سیستم ایمنی در بیماری های سر و گردن و روش های جوان سازی غیرتهاجمی از جمله محورهای اصلی مورد بحث در این کنگره است. 
پوستی هدف از برگزاری این کنگره و کارگاه های آموزشی ضمن آن را افزایش آگاهی پزشکان در مورد پیشرفت های صورت گرفته در سطح دنیا در زمینه علم راینولوژی و تبادل اطلاعات بین متخصصان این رشته عنوان کرد و گفت: به همین منظور 14 پنل از سوی 6 نفر از اساتید صاحب نظر در این زمینه در طول سه روز برگزاری این کنگره، ارایه می شود. 
وی برگزاری 2 میزگرد به صورت پرسش و پاسخ و 28 سخنرانی را از دیگر برنامه های این کنگره برشمرد و افزود: 40 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است که بخشی از آن به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر ارایه می شود. 
به گفته پوستی، برگزاری این کنگره به تایید جامعه جراحان پلاستیک اروپا، جامعه جراحان پلاستیک آسیا و جامعه جراحان بینی اروپا رسیده است و از نظر علمی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. 
به گزارش ایرنا، پنجمین کنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی در روزهای 22 تا 24 مهرماه جاری در مرکز همایش های بین المللی رازی در تهران برگزار می شود. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا