323 شرکت داخلی و خارجی در یازدهمین نمایشگاه‌ صنعت آب و فاضلاب

حضور 323 شرکت داخلی و خارجی، این نمایشگاه را به یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت آب و فاضلاب خاورمیانه تبدیل کرده است.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت آب و فاضلاب برپا می گردد فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.

شرکت‌ها و فناوران در حوزه فناوری نانو در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران (واتکس) در سالن 1-44 حضور خواهد داشت. یازدهمین دوره این نمایشگاه بین‌المللی در تاریخ 4 الی 7 مهرماه 1394 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
با توجه به چالش‌های روزافزون جهانی و به خصوص شرایط خاص آب در ایران، امید کارشناسان به بهره‌برداری از فناوری‌های نوین به‌عنوان جایگزین یا مکمل فرآیندهای معمول فعلی در صنعت آب و فاضلاب است. این فرآیندها مراحل تصفیه و کنترل کیفی را کاهش داده و به صورت کارا منجر به کاهش هزینه‌های روزمره می‌شود. با توجه به بلوغ تحقیقات دانشگاهی و تولید صنعتی که سال‌هاست در کشور در زمینه فناوری‌های نوین در صنعت آب و فاضلاب صورت می‌گیرد، این فناوری‌ها در غرفه فناوری نانو ارائه خواهد شد.
به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو،در غرفه فناوری نانو، شرکت‌ مهندسی ساخت آب روبش رسوب مهسار با ارائه سامانه تصفیه آب و پساب با استفاده از سیستم‌های نانوفیلتراسیون غشایی (به روش ‌هارمودینامیکی)، شرکت سپنتا پلیمر شریف با ارئه نانو فیلتر تصفیه آب خانگی و دستگاه تصفیه آب دستی lifesaver، شرکت پیام آوران نانوفن آوری فردانگر با ارائه سامانه نانوکاویتاسیون جهت آرسنیک‌زدایی از آب و سامانه الکترودیالیز انتخابی جهت نیترات زدایی از آب آشامیدنی و شرکت دانش پژوهان صنعت نانو با ارائه غشاهای سرامیکی نانوساختار حضور خواهند داشت. همچنین فناوری پلاسما برای صنعت آب و فاضلاب در این نمایشگاه عرضه خواهد شد و مرکز توسعه نانوپوشش به معرفی کاربردهای فناوری نانوپوشش در قطعات و ماشین آلات صنعت آب خواهد پرداخت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا