پیش نویس نقشه راه فناوری های دریایی کشورتهیه و تدوین شد

 امروزه اغلب سازمان­ها از نقشه راه به منظور ترسیم روشن آینده خود و راه رسیدن به آن بهره می­گیرند، کشورهای پیشرفته وموفق مسیر پیشرفت خود را در اغلب صنایع مهم و کلیدی مشخص کرده و برنامه ریزی ها، تصمیم گیری ها و تخصیص منابع را براساس آن تعیین می کنند. 
بنابراین گزارش نقشه‎راه فناوری‎های دریایی کشور با همکاری همه­ ارگان‎های دریایی، خبرگان و متخصصان دریایی کشور در مهرماه سال 93 برنامه ریزی شده است. 
با توجه به چارچوب کلی فرآیند تدوین که در دومین جلسه با مدیران پژوهشی سازمان‎های دریایی به تصویب رسید، نیازهای فناورانه سازمان‎ها در قالب فرم‎های نظرخواهی دریافت و در 9 حوزه کلی دسته‎بندی شدند، در نهایت با برگزاری جلسات خبرگی در حوزه‎های 9 گانه که با حضور متخصصان سازمانی، صنعتی و دانشگاهی برگزار شد، نسخه اولیه نقشه‎راه فناوری‎های دریایی تهیه و تدوین شده است. 
 لازم به ذکر است، ستاد در نظر دارد به منظور رفع کاستی‎ها و جمع‎بندی نهایی، اولویت‎های شناسایی شده را مورد نقد سازمان‎های ذیربط قرار دهد. به گزارش ایرنا از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری،بدین منظور پیش‎نویس نقشه‎راه فناوری‎های دریایی کشور جهت ارسال نظرات و پیشنهادات در اختیار سازمان ها قرار گرفت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا