گزارش ویدیویی از قدرت مخرب مایکرو ویو

امواج مایکرو ویو یکی از پیشرفت های عجیب بشر محسوب می شوند زیرا در صورت وقوع کوچک ترین مشکلی در کنترل آنها می توانند حادثه ساز شده و به ابزار ساخت یک بحران تبدیل شوند.

البته نیازی به نگرانی نیست زیرا دستگاه هایی مانند مایکروفرهای خانگی از لایه های محافظ و کنترل کننده این امواج بهره می برند و اجازه نمی دهند تا این امواج به محیط خارج از دستگاه انتقال پیدا کند.

در این گزارش ویدیویی می توانید مشاهده کنید که چگونه یک فرد دوست دار انرژی با سیستم نیمه کنترل شده ای از امواج مایکرو ویو موفق به ساخت پلاسمای مخصوص می شود و آن را بر روی سایر ابزارها امتحان می کند.

در این ویدیو می توانید مشاهده کنید که با نزدیک کردن پلاسما به لامپ، لامپ ها به صورت بسیار عجیبی روشن می شوند و این روشن شدن می تواند به انفجار آنها نیز منتهی شود. نکته جالب این است که وقتی که حباب لامپ منفجر نمی شود نیز بازهم یک حفره به روی آن به وجود می آید. این حفره به شکلی است که انگار آن را با ذوب کردن بخشی از شیشه ایجاد کرده اند.

در ادامه نیز یک گیره کاغذ به صورت غیر مستقیم در معرض این امواج قرار می گیرد که در هر دو حالت استفاده از سفال و چوب به عنوان لایه محافظ بین امواج و گیره، شاهد شعله ور شدن و تقریبا ذوب شدن گیره کاغذ هستیم. آزمایش مشابه با استفاده از شیشه به عنوان لایه محافظ نیز چندان موفقیت آمیز نبود زیرا شیشه در برابر حرارت ایجاد شده تاب نیاورده و سریعا می شکند.

در انتها نیز می توانید تعیین محدوده اثر این امواج به واسطه لامپ های عادی را شاهد باشید. البته به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان این عملیات را در محیط های خانگی و شهری انجام ندهید زیرا انجام این کار نیاز به دانش فنی بسیار بالایی دارد و حتی در صورت وجود این دانش، بازهم امکان رخ دادن حوادث کنترل نشده وجود خواهد داشت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا