نمایی از خانه های تمام الکترونیکی آینده

نمایشگاه ابزار الکترونیکی بین المللی IFA در برلین با ارائه وسایل الکترونیکی خانگی به بازدیدکنندگان کمک می کنند تا خانه ای با وسایل تمام الکترونیکی را در آینده ای نزدیک تصور کنند . در آشپزخانه این خانه تمام الکترونیکی ، یک همزن خودکار وجود دارد که روی اجاقی تمام الکترونیکی کار می کند. کافی است تا روی صفحه لمسی اجاق کلیک کرده تا همزن شروع به کار کند. همچنین در این اجاق دوربین ها و حسگرهایی  در بخش بالا و پایین آن جاسازی شده اند تا از طریق آن بتوان غذا را زیر نظر گرفته از سوختن آن جلوگیری کرد به این صورت که کاربر بدون نگرانی می تواند به دیگر کارهایش رسیدگی کند و یا به تماشای فیلمش بپردازد و غذا را نیز تحت کنترل داشته باشد.

قابل توجه است ، این اجاق از یک صفحه نمایش بزرگی برخوردار بوده که از طریق آن می توان عکس های خانوادگی و یا تصاویر دلخواه را بر روی آن تماشا کرد . علاوه بر این می توان تصاویر مورد نظر  را روی پنجره آشپزخانه انتقال داده و از آن طرق به تماشای آنها پرداخت به این معنا که در این زمان پنجره نیز به یک صفحه نمایش تبدیل می شود.

این خانه جدید الکترونیکی آینده از اتاق خوابی منحصر به فرد برخوردار است . زمانی که فرد روی تخت خواب بنشیند، نورِ اتاق خود به خود به فضای نیمه تاریک شب تغییر کرده و تصاویر آرام بخشی همچون ستاره های زیبا روی سقف اتاق ظاهر خواهد شد . این تخت خواب نیز از یک صفحه نمایش بزرگ برخوردار بوده که کاربر می تواند علائم حیاتی بدن خود را در آن مشاهده کند برای نمونه می تواند ببیند که خوابش چگونه است ، آیا خواب خوبی داشته یا نه . علاوه بر آن، این اتاق خواب دارای آینه ای با یک صفحه نمایش ویژه است که به فرد کمک می کند که بهترین و مناسب ترین آرایش و تصویر را از خود داشته باشد و خود را به آن صورت مرتب کند .

منبع
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا