تامین اعتبار مرکز جامع سرطان در سفر رئیس جمهور به همدان

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، علیرضا توقیری  از طرح های پیشنهادی این مجموعه در سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به استان همدان خبر داد و اظهار کرد: در این سفر اختصاص اعتبار لازم نسبت به تکمیل و تجهیز بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان همدان مدنظر است.
وی به پیگیری اختصاص اعتبار تکمیل و تجهیز مرکز جامع سرطان بیمارستان بعثت با ۲۱۷ تختخواب اشاره کرد و گفت: جذب اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز ۱۰ مرکز جامع سلامت روستایی، دو خانه بهداشت و یک مرکز بهورزی نیز از دیگر موارد قابل پیگیری است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه  اختصاص اعتبار تکمیل و تجهیز خوابگاه ۴۴۰ نفره دانشجویی خواهران ریحانه (۲) از دیگر پروژه های پیشنهادی عنوان کرد و افزود: درصدد جذب اعتبار تکمیل بیمارستان ۶۹ تختخوابی در منطقه «جوراب» نیز هستیم.
وی به اشاره به پیگیری اختصاص اعتبار تکمیل و تجهیز مجموعه ۱۱۴ واحد خوابگاه متاهلی خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان۱۵۴ تختخوابی رزن با جذب اعتبار لازم از دیگر موارد مورد توجه است.
 توقیری به پیگیری جذب اعتبار لازم در تکمیل و تجهیز ۱۲ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در این سفر اشاره کرد و افزود: اختصاص اعتبار احداث دو اتاق عمل بیمارستان قائم(عج) نیز در دستور کار است.
وی با بیان اینکه ۲.۵ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز پایگاه اورژانس جاده ای روستایی پیرملو لازم است و در سفر ریاست جمهوری به دنبال اختصاص این مبلغ خواهیم بود گفت: تسریع در مجوز ماده ۲۰ بیمارستان۴۴۰ تختخوابی ملایر از دیگر موارد قابل پیگیری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا