واکسیناسیون کرونا در بهداشت محله ها تزریق می شود

علیرضا توقیری در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: در اوایل شیوع کرونا برای تزریق واکسن مراکز تجمیعی واکسیناسیون در نظر گرفته شده بود که به مرور زمان با انجام واکسیناسیون از تعداد ارباب رجوع کاسته شد  و به این ترتیب تعداد مراکز تجمیعی متناسب با جمعیت فعالیت کردند.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به انجام واکسیناسیون های انجام شده از تعداد ارباب رجوع ها کاسته شد و به این ترتیب تمامی مراکز تجمیعی واکسن جمع آوری شده و این امر در مراکز بهداشت محلات انجام می شود.

وی ادامه داد: هر فردی با مراجعه به مرکز بهداشت منطقه زندگی خود می تواند واکسیناسیون خود را انجام دهد و زین پس تکمیل دُزهای واکسیناسیون توسط بهداشت محلات انجام می شود.

توقیری با بیان اینکه شاهد افزایش نسبی مبتلایان سرپایی کرونا هستیم، تصریح کرد: باید بدانیم کرونا هنوز پایان نیافته و همچنان شهروندان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از واکسیناسیون و تکمیل دُزهای مورد نظر غافل نشوند.

وی گفت: از شروع روند افزایشی مجدد کرونا شاهد فوت یک نفر بر اثر کرونا بودیم و قضاوت در مورد افزایش تعداد فوتی ها نیازمند زمان دو هفته ای است که امیدواریم شهروندان پروتکل های بهداشتی را به فراموشی نسپارند.

گزارش: سحر فرامرزدوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا