افزایش 4.7 دهم درصدی فوت همدانی ها در سالی که گذشت

اسد حسن زاده زورمند در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: 4.7 درصد میزان فوت در سال گذشته افزایش داشته ایم که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ما قبل انجام شده است.

وی افزود: در سال گذشته 14 هزارو 378 مورد فوت در استان همدان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال 99 نیز 4.7 دهم درصد افزایش داشته یافته است.

حسن زاده زورمند خاطرنشان کرد: با توجه به آمار و ارقام موجود در هر شبانه روز 40 مورد فوت و در هر ساعت 2 مورد فوت ثبت شده است.

وی به آمار ولادت در سال گذشته اشاره کرد و افزود: 1.8 دهم درصد آمار ولادت کاهش یافته  و در سال 1400 نیز 23 هزارو 36 مورد ولادت ثبت شده که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن نیز با کاهش 1.8 دهم درصدی همراه بوده است.

حسن زاده زورمند به آمار چندقلوزایی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 406 مورد دوقلوزایی و 19 مورد سه قلوزایی به ثبت رسیده است.

وی به وضعیت ازدواج و طلاق در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: 12 هزارو 981 مورد ازدواج به ثبت رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن 3.7 دهم درصد افزایش یافته است همچنین آمار طلاق در سال 1400 نیز 3 هزار و 809 مورد به ثبت رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن چهاردرصد کاهش یافته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا