سامانه بارشی از آسمان همدان خارج شد

روح اله زاهدی در گفت‌وگو با خبرگزاری سیناپرس اظهار کرد: از امروز با گذر کردن موج بارشی از آسمان استان، انتظار تداوم سرما و کاهش چشمگیر دما تا منفی پنج درجه سانتیگراد را داریم.

وی افزود: تا پایان هفته، بارشی پیش‌بینی نمی‌شود اما بارش‌هایی که در چند روز اخیراتفاق افتاد، جانی دوباره به زمین خشک استان بخشید و بر روی ورودی سدهای آبی استان نیز تاثیر خوبی گذاشته است.

این کارشناس هواشناسی به مقدار بارش‌ها از ابتدای پاییز در نقاط مختلف استان اشاره کرد و ادامه داد: در ایستگاه فرودگاه همدان ۱۲ میلیمتر، ملایر۲۶ میلیمتر، تویسرکان ۱۶ میلیمتر، نهاوند هشت میلیمتر، کبودراهنگ۱۵میلیمتر، رزن۳۶میلیمتر، فامنین ۱۳میلیمتر، قهاوند۱۲ میلیمتر، اسدآباد۱۵میلیمتر و در درگزین ۳۵میلیمتر بارش باران گزارش شده است.

زاهدی به کمینه و بیشینه دمای همدان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: همدان با پنج درجه سانتیگراد کمترین دما و با ۹درجه سانتیگراد بیشترین دمای خود را تجربه کرده است.

  وی با اشاره به کمینه و بیشینه دما ی شهرستان ها در شبانه روز گذشته افزود:گل تپه با یک درجه سانتیگراد سردترین شهرستان و اسدآباد با ۱۴ درجه سانتیگراد گرمترین شهرستان گزارش شده است.

گزارش: محمد جواد صفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا