اولین کتاب جهادگران عرصه سلامت نگاشته شد

به گزارش سیناپرس، محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از کتاب «ایستاده در غبار» با عنوان اولین کتاب استان همدان در زمینه جهادگران عرصه سلامت در حوزه تغسیل و تدفین اموات کرونایی یاد کرد و گفت: تاکنون یک کتاب با چنین موضوعی در کشور کار شده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این کتاب با موضوع جذاب و جدیدی انتخاب شده و با قلمی ساده و روان به رشته تحریر در آمده انتظار می‌رود مورد اقبال قرار بگیرد، تدوین کتاب به اتمام رسیده و به‌زودی از سوی انتشارات حماسه ماندگار و انتشارات سریر چاپ و روانه بازار خواهد شد.

برخوردار تأکید کرد: تلاش می‌شود با حمایت از نویسندگان نوقلم از ایده‌ها و سبک نگارش آن‌ها در نوشتن کتاب استفاده کرد.

وی یادآور شد: کتاب ایستاده در غبار به نویسندگی لیلا گودرزیان‌فر، نویسنده جوان همدانی و با مصاحبه‌گری عاطفه ابرار پیراسته خبرنگار ایکنا انجام گرفته که اداره‌کل حفظ آثار با همکاری این دو عزیز کتاب‌های دیگری در دست تدوین دارد.

برخوردار با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ کتاب از سوی اداره‌کل حفظ آثار منتشر شده است، افزود: این کتاب اولین اثر در حوزه سلامت است.

وی هدف از انتشار این کتاب را ثبت و ضبط ایثار و فداکاری مردم دانست و گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب در این زمینه نیز ما را برای این کار مصمم‌تر کرد.

گزارش: نفیسه پاکیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا