نقش دانش رادیولوژی در بهبود چرخه درمان

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر سید وحید حسینی در این پیام با تبریک روز جهانی رادیولوژی به اساتید، کارکنان و دانشجویان این حوزه، خدمات رادیولوژی را در تقویت خدمات سلامت محور، کلیدی خواند.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمده است، بهره مندی بشر امروز از طیف گسترده ای از خدمات سلامت و تجهیزات روزآمد این حوزه، ثمره کوشش خستگی ناپذیر اندیشمندان، با نگاه به آینده روشن سلامت و با هدف خدمت به نجات بشریت بوده که در دهه های اخیر از شتاب روزافزونی برخوردار گردیده و از مهم ترین نمودهای این تعالی علمی که با شناخت اشعه ایکس آغاز شد، ایجاد و توسعه دانش رادیولوژی، به عنوان بخشی تاثیرگذار و کلیدی در دانش پزشکی و خدمات سلامت بود.

اساتید محترم، کارکنان و دانشجویان این حوزه با خدمت سازنده در عرصه های تشخیصی، ایفاگر نقشی اثربخش در جایگاهی تعیین کننده در چرخه درمان بیماران بوده اند و به ویژه این تلاش و مجاهدت، در روزهای بحرانی کرونا، به والاترین گونه به تصویر کشیده شد.

فعالان ارجمند حوزه رادیولوژی به معنای حقیقی کلمه، در خط مقدم نبرد با ویروسی ناشناخته و منحوس، در حمایت از سلامت مردم عزیزمان، قهرمانانه ایستاده و بسیاری آسیب ها را متحمل گردیدند.

مجموعه سلامت فارس نیز در همین ایام، داغدار شهیدی والامنزلت از حوزه رادیولوژی گردید که یاد و نامش تا همیشه بر تارک این مجموعه جاویدان خواهد ماند؛ شهید «سعید شفاعت» که شایسته است به این مناسبت بار دیگر خاطره اش را گرامی داشته و جانفشانی مثال زدنی ایشان را ارج نهیم.

همچنین این روز را به تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان شریف مجموعه رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تبریک و تهنیت گفته و قدردانی صمیمانه خود را از همت جهادگونه شما عزیزان در دوران بحرانی کرونا و در تمامی عرصه های خدمت، ابراز می دارم.

با آرزوی موفقیت روزافزون، سلامت و سعادت برای یکایک دست اندرکاران این حوزه، امیدوارم به برکت همت و توان بالای شما عزیزان، مجموعه سلامت فارس همواره از توسعه روزافزون دستاوردهای دانش رادیولوژی بهره مند باشد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا