مسابقات کنفرانس جهانی اتحادیه شهرهای تاریخی

به گزارش سینا پرس فارس، آندونگ میزبان هجدهمین کنفرانس جهانی اتحادیه شهرهای تاریخی با هدف معرفی شهرهای عضو اتحادیه به شهروندان این شهرها، مسابقه‌ای بین‌المللی در دو محور فیلم و نقاشی برگزار می‌کند.

این مسابقه یکی از رویدادهای جانبی این کنفرانس است که آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود و از شهروندان شیراز به عنوان یکی از اعضای این اتحادیه دعوت شده تا با ارسال فیلم‌های ضبط شده و نقاشی‌های خود در این برنامه مشارکت کنند.

با توجه به عدم پذیرش مستقیم آثار توسط دبیرخانه کنفرانس، از تمامی علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید، آثار خود را تا ۳۱ شهریور ماه جاری به این اداره کل ارسال تا آثار منتخب به دبیرخانه کنفرانس ارسال شود.

شایان ذکر است این جشنواره در بخش فیلم با موضوع «تمام دلربایی شهر من» با محور ارزش‌‎های تاریخی و فرهنگی، سفرها و بخش‌هایی از زندگی روزمره در شهر، تاریخ و میراث فرهنگی، غذا، لباس و معماری و رویدادها و جاذبه‌ها برای رده سنی بین ۱۳ تا ۲۳ سال برگزار می شود و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال کند.

بخش دوم به نقاشی کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۵ سال با موضوع «طراحی نقاب صورت» اختصاص یافته است.
علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص قوانین مسابقه و دریافت فرم ثبت نام به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز به نشانی shiraz.ir مراجعه و یا با شماره ۱۳۷ تماس حاصل نمایند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا